så här
Har lyckats få till några sånna här "liknande" grejer. Det är en skön känsla.
Har lyckats få till några sånna här "liknande" grejer. Det är en skön känsla.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har lyckats få till några sånna här "liknande" grejer. Det är en skön känsla.
Swedie skrev:så härHar lyckats få till några sånna här "liknande" grejer. Det är en skön känsla.
![]()
Johan skrev:Så coolt.![]()
Har lyckats en gång, av misstag, tänker inte försöka gå så brett in i böj igen.(självklart var det ingen som såg heller.
)Fattar fan inte hur det går att gå så brett och ändå ha koll?
Låna en rejsmotard (som du vågar vurpa då) och träna på det i en vecka så ska du se att det sitter ganska fort!Johan skrev:Så coolt.![]()
Har lyckats en gång, av misstag, tänker inte försöka gå så brett in i böj igen.(självklart var det ingen som såg heller.
)Fattar fan inte hur det går att gå så brett och ändå ha koll?
Inte för att låta kunnig men oftast är det bredare än vad man trorR2 skrev:yeah right att du har, känns så men inte är det så där brett
NoicE skrev:När jag sa att jag blev våldtagen på banan förra torsdagen, så såg dom ut när dom bromsade om mig![]()

OlleR skrev:Inte för att låta kunnig men oftast är det bredare än vad man trorDet svåra är att få det breda in i svängen, dvs hålla det ända tills din turnpoint
*edit, å sen spelar det inte nån större roll om det är motard eller sporthoj man gör det på, nästan så att det känns lättare på en sporthoj, fast man kan ju inte gå ut lika brett.
Jag började på sporthojR2 skrev:låta kunnig? ingen fara![]()
säkert lätt på en motard, men....
och du hade regelbundet sladdar med den bredden som på bilden?OlleR skrev:Jag började på sporthoj![]()
Alltså okey att det fladdar å svajar lite i inbromsningen inför kurvor, men lägga upp den sådär så det blir ett sånt rökmoln tror jag inte någon på detta forumet reder ut.OlleR skrev:Låna en rejsmotard (som du vågar vurpa då) och träna på det i en vecka så ska du se att det sitter ganska fort!
Inte för att låta kunnig men oftast är det bredare än vad man trorDet svåra är att få det breda in i svängen, dvs hålla det ända tills din turnpoint
*edit, å sen spelar det inte nån större roll om det är motard eller sporthoj man gör det på, nästan så att det känns lättare på en sporthoj, fast man kan ju inte gå ut lika brett.
eus skrev:Alltså okey att det fladdar å svajar lite i inbromsningen inför kurvor, men lägga upp den sådär så det blir ett sånt rökmoln tror jag inte någon på detta forumet reder ut.
Men det är klart, du kanske är den som kan.
Tycker det är förvånansvärt sällan man ser det på RR-träningarna om det är såpass många som behärskar det...M:et skrev:Grejen är väl den att det är nog en hel del som klarar av att lägga ett fett ställ med tillhörande rökmoln på väg in i svängen.
Problemen kommer när man ska ta med sig sladden in i svängen OCH tjäna tid på det.
Posörsladda är enklare än att sladda för att det ska gå fortare...
Nej, man måste börja nånstans.R2 skrev:och du hade regelbundet sladdar med den bredden som på bilden?
Jag vet inte om det brukar ryka eller inte (det kan nog nån som åkt efter på midlanda säga), har för mig att det är om du har fått stopp på hjulet, och då gör killen på bilden fel ändå så.eus skrev:Alltså okey att det fladdar å svajar lite i inbromsningen inför kurvor, men lägga upp den sådär så det blir ett sånt rökmoln tror jag inte någon på detta forumet reder ut.
Men det är klart, du kanske är den som kan.
Så är det.M:et skrev:Grejen är väl den att det är nog en hel del som klarar av att lägga ett fett ställ med tillhörande rökmoln på väg in i svängen.
Problemen kommer när man ska ta med sig sladden in i svängen OCH tjäna tid på det.
Posörsladda är enklare än att sladda för att det ska gå fortare...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |