Gävle

Hmm, här hos mig i Sandviken ser det vääääldigt mörkt ut... Nä va f¤¤%n, nu regnar det också :mad:

Blir inge åka för mig idag, passar nog på och tvättar istället... *mycket roligare*....knappast

Benny Bubbla och jag trotsade vädret men det gick inget vidare. Tror vi hade 30-40min. uppehåll innan det började pissa igen. Tur att man inte är gjord av socker :)
Nää... hojåka på blöta vägar kan man vara utan!

Får bli fler turer så fort vädret skärper till sig!

Idag onsdag, är det något fel på denna dag? hittils inte "så mycket" regn..

Åka kl 19:00?
Vart?
Vem?
Varför?

Hotspur skrev:
Idag onsdag, är det något fel på denna dag? hittils inte "så mycket" regn..

Åka kl 19:00?
Vart?
Vem?
Varför?

-Lite sent, men det kanske kan fungera ändå... (jag kan åka 14:00, fast d e jag väl ensam om???)
-Främlingshem-Gavelstigen-Stjärnsund
-Alla som vill?
-För att vi kan!

Last edited:
Rigge skrev:
Det där va taskigt! Jag önskar jag kunde :gnissla

Hittills har du inte missat mkt... so far kallaste sommaren sedan 1928!! Fast iofs är jag uppe i snart 500mil på 5 veckor men jag e inte riktigt normal :kocko
Du/vi får hoppas på fin höst :tummenupp

Åka onsdag

Alltså, 14:00 vore ju lysande, om det inte vore för en lite liten detalj, jag är inte ledig då. :(

Skall övningsköra ev. med en snubbe ieftermiddag kväll så jag tänkte ta med honom på "riktig åka" :yoparty , säg 18:30 dårå?

Samling, OKQ8 på söder i Gävle eller? Statoil hagaström, eller eller?
Beror ju lite på vem som kan och vill vara med.

Hotspur skrev:
Alltså, 14:00 vore ju lysande, om det inte vore för en lite liten detalj, jag är inte ledig då. :(

Skall övningsköra ev. med en snubbe ieftermiddag kväll så jag tänkte ta med honom på "riktig åka" :yoparty , säg 18:30 dårå?

Samling, OKQ8 på söder i Gävle eller? Statoil hagaström, eller eller?
Beror ju lite på vem som kan och vill vara med.

Lär backa ur… ska träffa damen istället.

Last edited:
korpe skrev:
japp snart är jag med också kanske om uppkörningen går vägen vill säga helvetes jävlar vad orolig jag börgar bli

Hörrö Korpe!!
Om du behöver övningskörnings hjälp så ställer jag gärna upp... bara å slå en pling på 073-1825569 // Örjan

iskalla_killen skrev:
Kan åka idag fast inte så tidigt. Får man fresta med 18:30 istället? :)

Var ute på en liten runda igår och Gavlestigen ÄR ju riktigt bra, förutsatt att man åker med solen i ryggen.. Åka idag 18:30? Träffas var någonstans?
Är initialt positiv till idén.

Hotspur skrev:
Var ute på en liten runda igår och Gavlestigen ÄR ju riktigt bra, förutsatt att man åker med solen i ryggen.. Åka idag 18:30? Träffas var någonstans?

Jag är tok på! 18:30 OKQ8 på söder? Om det är S-viken folk som vill med plockar vi upp dom på vägen

iskalla_killen skrev:
Kan åka idag fast inte så tidigt. Får man fresta med 18:30 istället? :)

Hmmm.....kan inte åka med.
Ska ner till Västerås på Power Big Meet :yoparty ......åker vid 09:00 idag,kommer hem på Söndag.

Så nästa vecka kanske jag kan hänga på :banana

Hotspur skrev:
Åka idag 18:30? Träffas var någonstans?

fan vädret blir nog bra men jag har planerat att sänka mina lever väden i kväll :fyllisar å det kombinerat men hojåkning god tar nog inte försäkringsbolagen

Benny Bubbla skrev:
fan vädret blir nog bra men jag har planerat att sänka mina lever väden i kväll :fyllisar å det kombinerat men hojåkning god tar nog inte försäkringsbolagen

Sup efter istället. Då missar du inget :tummenupp

Jag kanske är på om det blir åkning vid 18.30, ska ut och åka snart så vi får se om det finns nån ork kvar ikv.. :tungan

Compromize skrev:
Jag kanske är på om det blir åkning vid 18.30, ska ut och åka snart så vi får se om det finns nån ork kvar ikv.. :tungan

Klart du ska med ikväll. Bara passa på att nöta medans det är schyst väder.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman