Gävle

Äntligen fint väder!

Nån som vill hänga med på en tur idag? Dra iväg kring 14-15 tiden??

iskalla_killen skrev:
Nån som vill hänga med på en tur idag? Dra iväg kring 14-15 tiden??

Blev en tur själv :rolleyes: Hedemora t.o.r. enbart på småvägar... grymt fina vägar men trist att nöta själv :va

iskalla_killen skrev:
Blev en tur själv :rolleyes: Hedemora t.o.r. enbart på småvägar... grymt fina vägar men trist att nöta själv :va

Hänger gärna på nån dag...kunde inte igår,va liksom :fyllisar hela helgen :rolleyes:

Nån dag i veckan kanske,om vädret tillåter :yoparty
Kan inte ikväll :(

iskalla_killen skrev:

Jag hänger gärna med på en sväng nån dag.. såg inte inlägget i tid tyvärr..

Körningar från Överhärde 19.00 varje Torsdag.

De återkommande veckoturerna har startat för ett tag sen, start 19, tur till hemlig plats för en fika och lite snack, sen lite mera hojåkning. Har åkt med ett par ggr, helt ok. Inget rejstempo, så att ni vet... Blir det bra väder åker jag med från Överhärde (Mekverkstan därute) på Torsdag.
Fler som är intresserade?

Boostmax skrev:
... Inget rejstempo, så att ni vet... Blir det bra väder åker jag med från Överhärde (Mekverkstan därute) på Torsdag.
Fler som är intresserade?
Det där var en skaplig underdrift får jag säga, tom jag tycker att det går för sakta på de där turerna...

Chefen Alabama skrev:
Det där var en skaplig underdrift får jag säga, tom jag tycker att det går för sakta på de där turerna...

Men då tar vi en tur själva istället. Jag är en newbie när det kommer till hojåka, men vill gärna åka fort (med mina mått mätta) ändå :näsblod

Gavlestigen - Stjärnsund - Husby - Långshyttan - Hofors ToR? Med OK Andersberg 18:00 som startpunkt...

Last edited:
iskalla_killen skrev:
Men då tar vi en tur själva istället. Jag är en newbie när det kommer till hojåka, men vill gärna åka fort (med mina mått mätta) ändå :näsblod

Gavlestigen - Stjärnsund - Husby - Långshyttan - Hofors ToR? Med OK Andersberg 18:00 som startpunkt...

åker ni från gävle så ta å kör mot rörberg i valbo och förbi ta sedan av mot Årsunda så slipper ni åka över bångs och får en skit fin väg istället, tyvär lite grus efter typ halva vägen men före dess äre bara å gasa. :D .
hade gärna hakat på men måste sätta tebax nytt drivpaket i kväll så kan inte :(

iskalla_killen skrev:

Kan inte idag, ska på jobbar tills typ nu kl17:15 i Sandviken, måste hem, hinna på bolaget, däcken tvärslut, mer bortförklaringar, ännu mer bortförklaringar... :rolleyes:

Kan gärna hänga med någon annan dag dock.

Hur lång är rundan?

iskalla_killen skrev:

Är strax på G nu...ska bara tanka lite så drar jag sen :banana

Men 18 vid OK? Jag ska slavsa i mig lite käk å så innan jag kommer men till 18 skall jag hinna :)

OT:

iskalla_killen: Åkte du förbi Statoil i Hagaström för cirka en timme sen?

iskalla_killen skrev:
Jo, handla lampa till blinkers i Haga :)

På motorcenter? Kom cyklandes från stan på cykelbanan när du körde förbi statoil. Härligt ljud i hojen! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman