iskalla_killen
Boooooring
Äntligen fint väder!
Nån som vill hänga med på en tur idag? Dra iväg kring 14-15 tiden??
Nån som vill hänga med på en tur idag? Dra iväg kring 14-15 tiden??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
iskalla_killen skrev:Nån som vill hänga med på en tur idag? Dra iväg kring 14-15 tiden??

iskalla_killen skrev:Blev en tur självHedemora t.o.r. enbart på småvägar... grymt fina vägar men trist att nöta själv
![]()
hela helgen
iskalla_killen skrev:Blev en tur självHedemora t.o.r. enbart på småvägar... grymt fina vägar men trist att nöta själv
![]()
iskalla_killen skrev:Torsdagkväll kanske??
yzf1000 skrev:Torsdag skulle nog funka för mig.
Säg en tid & plats så dyker jag nog upp om det är väder![]()
Efter 16:30.
iskalla_killen skrev:18:00 vid OK Andersberg på torsdag?!
Det där var en skaplig underdrift får jag säga, tom jag tycker att det går för sakta på de där turerna...Boostmax skrev:... Inget rejstempo, så att ni vet... Blir det bra väder åker jag med från Överhärde (Mekverkstan därute) på Torsdag.
Fler som är intresserade?
Chefen Alabama skrev:Det där var en skaplig underdrift får jag säga, tom jag tycker att det går för sakta på de där turerna...
iskalla_killen skrev:Men då tar vi en tur själva istället. Jag är en newbie när det kommer till hojåka, men vill gärna åka fort (med mina mått mätta) ändå![]()
Gavlestigen - Stjärnsund - Husby - Långshyttan - Hofors ToR? Med OK Andersberg 18:00 som startpunkt...
ska ni Skabe (lotta potta) ner till bicke veckan v.31 ?????skabe skrev:Kan tyvärr inte i helgen, men hänger gärna på en annan gång..

Kan inte idag, ska på jobbar tills typ nu kl17:15 i Sandviken, måste hem, hinna på bolaget, däcken tvärslut, mer bortförklaringar, ännu mer bortförklaringar...iskalla_killen skrev:Men då tar vi en tur själva istället. Jag är en newbie när det kommer till hojåka, men vill gärna åka fort (med mina mått mätta) ändå![]()
Gavlestigen - Stjärnsund - Husby - Långshyttan - Hofors ToR? Med OK Andersberg 18:00 som startpunkt...
iskalla_killen skrev:Men då tar vi en tur själva istället. Jag är en newbie när det kommer till hojåka, men vill gärna åka fort (med mina mått mätta) ändå![]()

Chefen Alabama skrev:Hur lång är rundan?
Jo, handla lampa till blinkers i HagaForsberg skrev:OT:
iskalla_killen: Åkte du förbi Statoil i Hagaström för cirka en timme sen?
iskalla_killen skrev:Jo, handla lampa till blinkers i Haga![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |