Victor
Shake that ass!
Rigge skrev:Grattis!
Grattis själv då. Gubbe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rigge skrev:Grattis!
Victor skrev:Grattis själv då. Gubbe.
Husabrud skrev:Varför bränner man ner det ända stället man kan gå ut på?? J-a idioti å bränna ner saker! Varför?!![]()
Nästan så att det stjäl lite av glädjen över att man klarat körkortet idag..njäe... det gör det nog inte!!Så j-a sköööönt!!
storken skrev:nu är hojen igång och jag är ny i stan.. så om man får ansluta sig så var och när åker ni gävlebor? åker ni snabbt?, eller något så där normalt??
granath_ skrev:jag åker mest hela tiden, riktigt 125cc-fucko. men men, dom stora pojkarna åker väl lite då & dåsvar kommer nog.
Husabrud skrev:Varför bränner man ner det ända stället man kan gå ut på?? J-a idioti å bränna ner saker! Varför?!![]()
Nästan så att det stjäl lite av glädjen över att man klarat körkortet idag..njäe... det gör det nog inte!!Så j-a sköööönt!!
steffo skrev:De är ju så dött i den här stan. Va håller alla på med?
Memmsan skrev:Nöter mest nere på övningsbanan.....![]()
steffo skrev:Hehe det kanske är nya hangouten
Det brukar faktids vara rätt mycket likasinnade där på kvällarna, det är ju alltid kul med publik...steffo skrev:Hehe det kanske är nya hangouten
Finnböle? Var ligger det?andersbrink skrev:Det var tydligen en MC som rullade omkull i gruset vid vägbygget vid Finnböle tidigare i veckan, nån som vet något om det?
Chefen Alabama skrev:Finnböle? Var ligger det?
finnböle...
Det ligger 1mil från Hedesunda(1mil från söderfors) mot gävle.
storken skrev:så kan vi inte skrapa ihop till en körning på söndag?
På Söndag är det Lunda dagen (nedanför Gimo) Jag ska åka dit..Åker från Preem macken i Skutskär runt 9,30 om det inte regnar! ..någon somstorken skrev:ja.. jag brukar se nån retta ibland glida på kungsgatan men mer brukar det inte bli.. ganska dött..
så kan vi inte skrapa ihop till en körning på söndag?
Hygglo skrev:På Söndag är det Lunda dagen (nedanför Gimo) Jag ska åka dit..Åker från Preem macken i Skutskär runt 9,30 om det inte regnar! ..någon som
är på??
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT