Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så otroligt bra med detta forum. Tackar o bockar för alla svaren jag fått..Här är förresten en tråd i samma ämne: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=218905 med lite tips och erfarenheter.
Jag gymmar ju inte för att bli stor, jag ser ungefär likadan ut nu som för ett år sen, helt annan konsistens baraStyrketräning är nog det sista du ska göra. Om det inte är med din kropp. Inte äns crossåkarna i usa tränar styrka jo en, Mike LaRocco men han är en medelmåtta. De bästa där kör roddmaskin eller cyklar eller springer.
Här har du mina tips.
Åka hoj är nog bäst (Cross och enduro)
Roddmaskin
Springa
Cykla
Pilates (mycket mage rygg)
Yooga
Olika koordinationspass
Ingen kör fortare för att de har stora biceps![]()
En motionsform som inte lämnar någon kroppsdel oberörd är ländskidåkning men med tanke på att du bor i varberg så är nog bästa alternativet inlines/rullskidor! Gör du detta har du hela paketet förutom kanske underarmsträning.
Styrketräning är nog det sista du ska göra. Om det inte är med din kropp. Inte äns crossåkarna i usa tränar styrka jo en, Mike LaRocco men han är en medelmåtta. De bästa där kör roddmaskin eller cyklar eller springer.
Här har du mina tips.
Åka hoj är nog bäst (Cross och enduro)
Roddmaskin
Springa
Cykla
Pilates (mycket mage rygg)
Yooga
Olika koordinationspass
Ingen kör fortare för att de har stora biceps![]()
Det ser inte ut som någon har nämnt mountainbike-cykling än, så då gör jag det. Förutom att man har nytta av all två-hjulingsvana man redan har så är det bra träning och sjukt rolig sådan med en schysst cykel.![]()
Bråkdel å bråkdel, en XC-cykel kan lätt kosta runt 20kkr, + trampor, skor mm, för en DH-cykel kan du lätt lägga på 10-20 papp tillDessutom hittar man allt man är van vid där. Sociala umgänget, kolfiberprylar osv osv...
Skillnaden är att allting bara kostar en bråkdel (i början), man kan ta en öl efteråt och man slipper betala försäkring.
/Fredde
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten