fyllesex inte alltid bra, riktiga nyheter..

Varför är det alltid så synd om tjejerna?

Har de så dålig självkontroll att de hoppar i säng med första bästa kille är det ta mig fan rätt åt dem.

Man kan alldrig! skylla på alkohol. Patetiskt!





Hmm patetiskt, vad betyder det? Lät bra i alla fall :banana
 
Jag tror att alkoholen tar fram deras rätta jag, dvs slampan i dom.
 
Knäpp artikel av Expressen.Man få stå för det man gör själv....kanske tänka till lite innan man ger sig in i leken.Och ger man sig in i leken får man leken tåla.Man kan inte bara skylla på alkoholen....för man väljer själv hur mycket/och va man dricker och om man ska dricka.Fylle K*t heter det på ren Svenska. :kocko
 
Om man nu vet att man inte kan hålla fingrarna i styr när man dricker så är de ju bara ge fan i å dricka... skylla på alkoholen funkar aldrig..
drar man hem nåt efter en kväll på krogen så får man la stå för det oxå
 
Alicia skrev:
Om man nu vet att man inte kan hålla fingrarna i styr när man dricker så är de ju bara ge fan i å dricka... skylla på alkoholen funkar aldrig..
drar man hem nåt efter en kväll på krogen så får man la stå för det oxå

Precis! och se för den till att ha frukost hemma, annars blir det riktigt pinsamt! :pannkyss

Nej, folk har en egen vilja som styr dem, skyll inte på andra när DU gör bort dig. Det var DU som valde att dricka, i det tillståndet DU befann dig i gjorde du nått dumt, ta ditt ansvar och lär från det!
 
CalleE skrev:
Precis! och se för den till att ha frukost hemma, annars blir det riktigt pinsamt! :pannkyss

Nej, folk har en egen vilja som styr dem, skyll inte på andra när DU gör bort dig. Det var DU som valde att dricka, i det tillståndet DU befann dig i gjorde du nått dumt, ta ditt ansvar och lär från det!

Haha har du inte förstått att man ska slänga ut dom före frukost :hihi

Synd att inte alla fattar att dom måste ta ansvar för sina handlingar...
Oavsett om man är full eller inte!
 
Den texten hade jag kunnat skriva innan jag började högstadiet, även med dyslexi och grova alkoholskador. :7peta
 
Ganska lustigt, 30% av tjejerna har fått strul pga spriten och 27% av killarna men ändå så är det tjejerna som har stora problem???
Jisses...
 
Rajael Elouali, Amaria Kazi-tani och Zaynab Elouali har kompisar som haft sex berusade. ”En kompis berättade att hon hade blivit alldeles för full på en fest och haft sex med en kille som hon inte ens var intresserad av. Hon var förtvivlad nästa dag, säger Amaria Kazi-tani, 20.

En kompis till mig... :rolleyes: Yeah right!

Allvarligt talat, man kanske inte ska dricka om man inte kan kontrollera sig på fyllan? :va
 
Alicia skrev:
Haha har du inte förstått att man ska slänga ut dom före frukost :hihi

Synd att inte alla fattar att dom måste ta ansvar för sina handlingar...
Oavsett om man är full eller inte!

Sorry, drar jag hem någon tjej ser jag till att det är någon jag VILL bjuda på frukost, hittils är jag 100%ig!

Däremot har jag hört dilemmat med att inte ha frukost hemma från en granne, hon kom och lånade fil och flingor av mig.. :hihi bor i studentkorridor...
 
CalleE skrev:
Sorry, drar jag hem någon tjej ser jag till att det är någon jag VILL bjuda på frukost, hittils är jag 100%ig!

Däremot har jag hört dilemmat med att inte ha frukost hemma från en granne, hon kom och lånade fil och flingor av mig.. :hihi bor i studentkorridor...


Eller så sover man borta och ser på morgonen om man bedömde rätt på kvällen eller ej..
 
CalleE skrev:
Sorry, drar jag hem någon tjej ser jag till att det är någon jag VILL bjuda på frukost, hittils är jag 100%ig!

Däremot har jag hört dilemmat med att inte ha frukost hemma från en granne, hon kom och lånade fil och flingor av mig.. :hihi bor i studentkorridor...

Smart drag... ;)

hehe.. jobbigt läge..tur att man har schyssta grannar då :hihi
 
Frulle hemma? Fan är ni galna, då blir man aldrig av med dem ju. Ingen frulle och så har man bråttom till nått. Vadsomhelst.

Bedömningen på fyllan är ju skrämmande dålig, det är nått man vet 100%-igt. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top