Fylla, Baklås, Poliskvinnor och en trasig tå...

Om det är dörren på bilden,hur jävla klen är du ?

Det är ju för fan bara papper i dom där,en kick och du är igenom.

Sluta sup innan det går illa.

Om det är dörren på bilden,hur jävla klen är du ?

Det är ju för fan bara papper i dom där,en kick och du är igenom.

:nicka I Ungdomens dagar körde jag knytnäven igenom en såndär, å då är jag endå rätt så klen :näsblod

Åkte hem till min käre vän dagen efter för att hämta nyckel till garaget... det var vad jag möttes av!

Såg ut som en scen ur C.S.I eller nått liknande, var bara avspärrningsband och ett par feta agenter som fattades.

Dörren gick verkligen inte att få upp. Testade alla möjliga knep och varianter, men icke!

Vart är toalettsitsen :va

en sak jag inte fattar: hur fan lyckades du med det där? jag menar, sprack tåhelvetet eller lyckades du köra in den i det lilla hålet du fått upp?:va för du höll väl i keramikbiten med händerna?:va så vafan skar du dig på?:va

Visst blir man dum i fyllan ibland men detta var något alldeles speciellt :)

Mindre alko och mer hol är mitt tips.

hahaha, hohoho hahaha, asgarv....:D :D

vicken skön storry, är den sann?? tån ser lite fotoshoppad ut; ););)
kan du göra om det med andra foten så tror jag dej!!

Om det är dörren på bilden,hur jävla klen är du ? Det är ju för fan bara papper i dom där,en kick och du är igenom.

:nicka I Ungdomens dagar körde jag knytnäven igenom en såndär, å då är jag endå rätt så klen :näsblod

Detta är då igen vanlig dörr som brukar vara in till sovrum osv. Den är då ta mej fan mer stabil än ytterdörren! Byggd i flera lager är den med. :pannkyss

upp med en bild på dörren ! =)

Finns en på föregående sida.

en sak jag inte fattar: hur fan lyckades du med det där? jag menar, sprack tåhelvetet eller lyckades du köra in den i det lilla hålet du fått upp?:va för du höll väl i keramikbiten med händerna?:va så vafan skar du dig på?:va

Ja, bästa förklaringen är nog att den sprack. :gnissla

Detta är då igen vanlig dörr som brukar vara in till sovrum osv. Den är då ta mej fan mer stabil än ytterdörren! Byggd i flera lager är den med. :pannkyss

Finns en på föregående sida.

Det var det jävligaste till potent dörr. Har själv dragit näven igenom en å annan dörr men den här saten var i solid ek eller något.

Var hos läkaren idag och det var fraktur på 2 ställen. Så nu blir det att sitta framför datorn i 2 veckor medans kamraterna jobbar..

Hehehe..hamnade i en väldigt lik situation och skrev en tråd om det här på SH men den verkar ha gått upp i rök...vet verkligen hur du känner dig dock :krama..jag kan inte skylla på fylla dock..det hade varit skönare att ha den ursäkten :P

Hehehe..hamnade i en väldigt lik situation och skrev en tråd om det här på SH men den verkar ha gått upp i rök...vet verkligen hur du känner dig dock :krama..jag kan inte skylla på fylla dock..det hade varit skönare att ha den ursäkten :P

Näe, den slutade väl med att du stod naken framför halva Dublins brandförsvar eller något sånt :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul