Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Här kommer jag som en räddande ängel och googlar som en gud![]()
![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=107663
Jag ser fan ingen bild på dörren? Har någon tagit bort den?
Måste säga att jag skrattar mer åt Nurseys tråd som länkades till i den här än åt denna... för du som lyckades med det här borde verkligen fundera över vad du dricker... för du hintar att det inte är första snedfyllan du haft.
Sen misstänker jag att du skar upp tån på resten av porslinsskärvan du högg med.
I en toalettdörr monteras oftast en väldigt simpel låskista som tillåter dig att ha vred på insidan och en skylt på utsidan som visar om det är upptaget eller ledigt. Dessa kistor kräver allt som oftast bara en rak skruvmejsel för att låsa upp utifrån. Har du ingen nyckelskylt och dörren går i baklås öppnas den simpelt genom att bända loss skylten på utsidan och vrida om, sen är det öppet. Alternativt kan du bräcka sönder tryckesfallet med en mejsel i springan till dörren och öppna dörren.
Oavsett så går en toalettdörr bara att öppna utåt vilket resulterar i att du inte kan sparka IN den såvida du inte lyckas sparka bort hela slutblecket som sitter i karmen. Karmar är ofta ganska solida och går inte sönder så lätt.
Bra jobbat ändå!
/Daphi, Låssmed.
Trist för dig. Men som du säkert vet är du helt kass på att sparka. En kompis som är är sämre på sparkar än mig tog en sån där på första sparken. Jag har dock inte fått tillfälle att testa. Möjligt att det är svårare än jag tror.
Det hade vart kul å låta alla som vill få chansen att testa på att ta sig ut genom att sparka sönder samma dörr. (lång mening det blev där)
Jag har spelat fotboll många år i mitt liv så lite benmuskler har jag..
Blev själv allvarligt förvånad då jag inte lyckades.
mvh
Vem har sagt något om en snedfylla? Att jag var berusad har inte med dörrens funktion att göra, det har därimot låset på dörren.
.... ... ... ...
Mvh Canidae
Mvh
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|