Fy fan vilken sjuk människa...

honkiie skrev:
Förstår du hur jag menar? :pannkyss

Både ja och nej. Du tycker att vi, genom att diskutera detta ämne som inte är lika sjukt som många andra, undviker de egentliga problemen. Så är dock inte fallet. Precis som jag skrev innan så förringar man inte ett problem genom att ta upp ett annat.

Visst, det kanske är att ta i när man skriver ett topic som det trådskaparen gjorde, men faktum kvarstår; det är enligt normen ett felaktigt beteende vi diskuterar, och stora fel rättfärdigar inte mindre fel.

Mr_Malossi skrev:
en liten tjejvän till mig är 14 år och hade sex med en 29åring :va Dock visste hon inte att han var 29 förrän efteråt :gnissla

Det har ingen betydelse om han var 19, 29 eller 99, det är fortfarande olagligt och fjortonåriga flickor ska inte ha sex.

honkiie skrev:
Nej jag vet, jag tycker likadant men det var som fult att starta en tråd som heter Fy fan vilken sjuk människa om det här när det finns till exempel den där pappan som hyrde ut sin dotter till äldre män och tog bara bensinpengar i betalning. ungefär som att skapa en tråd: världens mest skrämmande film scream, eller fy fan vilken snabb bil saab 9000 turbo -88 original. Förstår du hur jag menar? :pannkyss
Det finns alltid de som e sjukare. Dock så tycker jag nog att man kan säga att han gör en våldtäckt då han borde veta bättre än att ha sex med ett barn, det skulle ju kunna vara så att hon inte vågar säga nej! Men visst jag kunde döpt tråden till något annat.

[citat GP]
"Han uppger att den nya lagen ger domstolen utrymme att bedöma brottet som sexuellt utnyttjande.
- När den ena av parterna är strax under 15 år och den andre i 15-16-års åldern finns den möjligheten."

Skönt att man fortfarande kan åka dit för sexuellt utnyttjande (och inte våldtäkt) för att förlora oskulden vid fjortisålder.

Mavve skrev:
Hur kan man ha kontakt med 13åringar som 26åring?

Jag är 23, snart 24 o den yngsta jag har ens kontakt med är en 16årig - kille - som tränar taekwondo.
Yngsta tjej jag har kontakt med är 19 år.

Men hur fan får man kontakt med en som är 13 år yngre än sig själv? :va
Var han högstadielärare eller ungdomsledare eller nåt sånt??

Du kör din hoj på slangen fram och tillbaka utanför din lokala högstadieskola så tycker småflickorna att du är skitball! :D

Mavve skrev:
Hur kan man ha kontakt med 13åringar som 26åring?
men hur fan får man kontakt med en som är 13 år yngre än sig själv? :va
Var han högstadielärare eller ungdomsledare eller nåt sånt??

Lunarstorm...
Har ni egna barn, kolla vilka dom har kontakt med, prata med ungarna om vilka sjuka jävla individer det finns på nätet...

det är bara kolla här på SH vilka sjuka, anarkistiska, sex perversa idivider som kör hoj... :lol :tummenupp

GP skrev:
Han uppger att den nya lagen ger domstolen utrymme att bedöma brottet som sexuellt utnyttjande.
- När den ena av parterna är strax under 15 år och den andre i 15-16-års åldern finns den möjligheten.

Så om jag fyllde 15 igår och har sex med min flickvän som fyller 15 imorgon så begår jag ett brott? :3freak

va händer om 2 fjortisar knullar då? åker dom dit för våldtäkt då och åker på anstalt och blir tunga pundare och snor sporthojar :va jävligt knepig lag

robbandalal skrev:
va händer om 2 fjortisar knullar då? åker dom dit för våldtäkt då och åker på anstalt och blir tunga pundare och snor sporthojar :va jävligt knepig lag

Du är ju inte straffmyndig förräns du är 15, så du kan aldrig dömas för påföljd för det brott du har begått. Således gör sig båda fjortisarna skyldiga till brott men de kan aldrig dömas för det.

kaZmur skrev:
Så om jag fyllde 15 igår och har sex med min flickvän som fyller 15 imorgon så begår jag ett brott? :3freak

Ja. Juridiskt sett har du begått en våldtäkt, minimistraffet är två år i kurran.

Men som minderårig hade nog straffet blivit mildare. Ungdomsvårdsskola eller liknande...

Hightuned skrev:
Du kör din hoj på slangen fram och tillbaka utanför din lokala högstadieskola så tycker småflickorna att du är skitball! :D

Hade jag fått lov o köra bågen hade jag testat imorgon måndag :D

Utanför Fredriksdalsskolan(grundskola) finns det en grym kurva(30km/h ja) som man kan knäskrapa i. Har man otur står det en parkerad bil till höger samtidigt som bussen kommer mot en men det går säkert om man har det perfekta spårvalet :lol

Utanför Nicolaiskolan(gymnasieskola) kan man wheela när de väntar på bussen så de kan klappa lite åt en(har hänt en gång - ofrivilligt) och sen når man antingen korsningen eller övergångsstället beroendes på vilket håll man kommer från.... bäst är att tappa kontrollen helt i riktningen mot korsningen så man kör på en person som går över gatan o sen landar i bilarna framför dig som korsar din körbana. Då blir man en riktig stjärna.

2 som jag känner till har blivit påkörd av motorcykel den senaste veckan och de klarade sig bra trots att de flög ett tiotal metrar så man måste inte dö bara för att man blir påkörd av hoj :lol

Fan va småflickorna kommer vilja ha en........

Mavve skrev:
Utanför Nicolaiskolan(gymnasieskola) kan man wheela när de väntar på bussen så de kan klappa lite åt en(har hänt en gång - ofrivilligt)

Säkert mavve :D

McB skrev:
Det har ingen betydelse om han var 19, 29 eller 99, det är fortfarande olagligt och fjortonåriga flickor ska inte ha sex.

När jag var 14 så hade flertalet av mina tjejkompisar sex och givetvis killkompisar också däribland jag, det var inget som var konstigt med det. Bästa tjejkompisen då hade sex första gången vid 13 års ålder med en jämnårig. Det är bara inse, 14-åringar kommer idka sex i framtiden också, det är bättre att lägga energin på att lära dem ordentligt så det inte händer olyckliga saker istället för att lägga all energi på att påpeka för dem att de inte får. Alla vet vad som händer när någon säger åt en 14-åring att inte göra något, de gör precis tvärtemot.

Dee_cati skrev:
Det är bara inse, 14-åringar kommer idka sex i framtiden också, det är bättre att lägga energin på att lära dem ordentligt så det inte händer olyckliga saker istället för att lägga all energi på att påpeka för dem att de inte får. Alla vet vad som händer när någon säger åt en 14-åring att inte göra något, de gör precis tvärtemot.

Jag håller väl till viss del med dig. Barn i de åldrarna vill revoltera, och om föräldrar/skolan/allmänheten säger ajabaja om något så kan man hoppa upp och slå sig i backen på att de kommer göra just så. Det försvarar dock inte beteendet. Vid 14 års ålder är man inte mogen att ha sex.

Är man under 15 år är man inte heller färdigväxt. Man kan (tjejer alltså) kan få skador i könet osv.
Och är men 13 bör man verkligen sticka till fru ungdomsmottagning och kolla sig.

Jag tycker det är bra att staten lagstadgar om vårt länsloliv och i vilken takt vi mognar! Använd också massor av resurser på att straffa två som haft frivillig sex med varandra! Detta fall kommer att göra vårt samhälle till ett bättre och tryggare ställe att växa upp i!

Mr_Malossi skrev:
en liten tjejvän till mig är 14 år och hade sex med en 29åring :va Dock visste hon inte att han var 29 förrän efteråt :gnissla

1) Och 29-åringen hade ingen aaaaning, eller?

2) Har du fjortisar som vänner? Hur gammal är du egentligen? 15?

3) Vad i helvete är det för fjortisar som springer runt o knullar på folk? ..när de är 14 år?!?! Vart fan är världen på väg?!?!

Zee skrev:
3) Vad i helvete är det för fjortisar som springer runt o knullar på folk? ..när de är 14 år?!?! Vart fan är världen på väg?!?!

Vart kommer du ifrån, detta har väl förekommit i säkert 30 år? Klart det är förjävligt, men vad ska man göra åt saken? Låsa in dem alla på behandlingshem tills de fyller 18?

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8