Fy fan vilken sjuk människa...

Mingves skrev:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=669&a=215623

Ha sex med en 13-åring när man e 26år, då har man inte alla hästar hemma.
Han lär få det trevligt på kåken....har hört att sexbrottslingar är de som står längst ner i status :tummenupp

Sexualbrottslingar sitter just därför inte bland andra fångar. Hela idén med att olika kriminella rangordnar varandras status är dessutom löjeväckande.

Herregud, 13 år, då har man ju inte ens kvinliga former juh...
vilken jävla äckel... :mad: Och hon, alltså, hur fan tänker hon da? Jag menar att om man e så pass vuxen som hon troligen anser att hon är vid 13 års ålder(med tanke på att hon har sex) så måste hon ju med fatta att det är olagligt...

snowwhite skrev:
Herregud, 13 år, då har man ju inte ens kvinliga former juh...
vilken jävla äckel... :mad: Och hon, alltså, hur fan tänker hon da? Jag menar att om man e så pass vuxen som hon troligen anser att hon är vid 13 års ålder(med tanke på att hon har sex) så måste hon ju med fatta att det är olagligt...
JA! Men han borde veta bättre!!! 26 ÅR GAMMAL!!!! Han e bara 3 år yngre än mig, hon e lika gammal som min brors dotter!!! Inte fan tänder man/ vill va ihop med nån som e 13år!!!! Han e sjuk!!! Klipp snorren av den Dj**ln :gnissla

/M

Last edited:
Mingves skrev:
JA! Men han borde veta bättre!!! 26 ÅR GAMMAL!!!! Han e bara 3 år yngre än mig, hon e lika gammal som min brors dotter!!! Inte fan tänder man/ vill va ihop med nån som e 13år!!!! Han e sjuk!!! Klipp snorren av den Dj**ln :gnissla

/M

jojo, såna idioter finns det alltid. Sen så var han väl gift också? Jag förstår mig inte på såna idioter, inte bara hans fel dock, jag vet att han är vuxen och i det här fallet kan man se dem som om det var HAN som utnyttjade henne men som sagt, om don är "vuxen" ska hon också fatta att hon ger sig in på fel sak... :dummer till både två...

Jisses. Killen kan verkligen inte vara riktigt frisk. Även om det nu skulle finnas väldigt starka känslor mellan dem (bara det känns jävligt fel) så borde han ha stannat upp och tänkt: "Vad är det jag sysslar med?"

McB skrev:
Jisses. Killen kan verkligen inte vara riktigt frisk. Även om det nu skulle finnas väldigt starka känslor mellan dem (bara det känns jävligt fel) så borde han ha stannat upp och tänkt: "Vad är det jag sysslar med?"

ja du e sååå klok... :pannkyss

TurboJugend skrev:
Men hon är inte vuxen. Hon är 13.

om du läste innan så var jag lite ironisk och just sa vuxen för att jag ansåg att om hon nu går o har sex vid 13 så anser hon nog att hon är vuxen...

are you with me?? :va

snowwhite skrev:
om du läste innan så var jag lite ironisk och just sa vuxen för att jag ansåg att om hon nu går o har sex vid 13 så anser hon nog att hon är vuxen...

are you with me?? :va

Jag är med dig. Men jag tycker att det är hans och enbart hans ansvar.

TurboJugend skrev:
Jag är med dig. Men jag tycker att det är hans och enbart hans ansvar.

Det är lite av ett moment 22, tycker jag. Han har givetvis det största ansvaret och ska ju naturligtvis inte inleda ett sexuellt förhållande med en 13-årig flicka. Men om vi förutsätter att det är som GP skriver, att hon gjorde det av egen fri vilja och alltså inte blev våldtagen i ordets juridiska mening, så anser hon sig nog vara tillräckligt vuxen för att fatta det beslutet själv. Alltså borde även hon ha haft tillräcklig sinnesnärvaro för att säga stopp.

McB skrev:
Men om vi förutsätter att det är som GP skriver, att hon gjorde det av egen fri vilja och alltså inte blev våldtagen i ordets juridiska mening, så anser hon sig nog vara tillräckligt vuxen för att fatta det beslutet själv. Alltså borde även hon ha haft tillräcklig sinnesnärvaro för att säga stopp.

Men det spelar ju inte så stor roll vad hon anser. Det finns nog gott om 13-åringar som anser sig vara vuxna och mogna, men det betyder inte att dom är det för det. Det är klart det hade varit värre om hon hade blivit tvingad, men det är fortfarande han som är vuxen och han som bär skulden. En mogen 13-åring hade förstått att hon ska hålla sig till att samla bokmärken och hoppa hage, en omogen 13-åring revolterar, knarkar och knullar.

TurboJugend skrev:
Men det spelar ju inte så stor roll vad hon anser. Det finns nog gott om 13-åringar som anser sig vara vuxna och mogna, men det betyder inte att dom är det för det. Det är klart det hade varit värre om hon hade blivit tvingad, men det är fortfarande han som är vuxen och han som bär skulden. En mogen 13-åring hade förstått att hon ska hålla sig till att samla bokmärken och hoppa hage, en omogen 13-åring revolterar, knarkar och knullar.

Som sagt, ett moment 22.

Hur kan man ha kontakt med 13åringar som 26åring?

Jag är 23, snart 24 o den yngsta jag har ens kontakt med är en 16årig - kille - som tränar taekwondo.
Yngsta tjej jag har kontakt med är 19 år.

Men hur fan får man kontakt med en som är 13 år yngre än sig själv? :va
Var han högstadielärare eller ungdomsledare eller nåt sånt??

Mavve skrev:
Men hur fan får man kontakt med en som är 13 år yngre än sig själv? :va
Var han högstadielärare eller ungdomsledare eller nåt sånt??

Man kan ju fråga sig, faktiskt. De lär inte ha träffats genom gemensamma bekanta, direkt.

Tjet skrev:
Det är jag medveten om. Såvida han inte blir två år varje år i finkan. Eller hur det nu blir.

Ju äldre de blir, desto mer accepterad blir åldersskillnaden, trots att den aldrig ändras. Konstigt va?

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8