Fy F*N

Matulda skrev:
Vad är det för sjuk värld vi lever i? Det känns som att detta med övergrepp har blivit en vardag att läsa om..Mina tankar går till den drabbade tjejen..Hoppas hon klarar av att ta kontakt och kunna få den hjälp hon behöver.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,776332,00.html

Läste den där artikeln innan...det är helt sinnessjukt. Fattar inte vad det är för sjuka jävlar som utsätter någon för sådant.

Det här är framtiden, vänj er. Värre kommer det bli, tacka era politiker.

/B.Itter

åh, skulle så gärna vilja slå sönder deras knäskålar med basebollträ eller annan valfri utrustning :argpådato

Finns säkert någon fin anledning till varför de har gjort på det viset, för det kan ju inte vara så att de bara är helt omdömeslösa och saknar empati? Neeeej då! Snart kommer väl någon psykiatriker och påstår att bara för att angriparna har haft en taskig barndom så ger vi dem en kanellängd och ett nyp i örat och säger: "Fyyyyy!"

Ontopic: Stackars tjej!

Skit ska skit ha!! dom borde få smaka på riktig tortyr en vecka!

Backdraft skrev:
så ger vi dem en kanellängd och ett nyp i örat och säger: "Fyyyyy!"

Sluta tramsa nu! Kom igen och var lite kreativ istället! Du kan väl inte låta basebollsmodifikationen av knäskålar vinna!?

Mögel skrev:
:rofl Ett nackskott i pannan hur gör man då??? :va :lol

På samma sätt som man ger en pungspark i röven. :kocko

On topic: Jag undrar vad dessa pojkar har för bakgrund och vad som får dem att handla på detta sättet. Det måste ligga nån grov störning bakom eller nått.

Markus skrev:
Det här är framtiden, vänj er. Värre kommer det bli, tacka era politiker.

/B.Itter

Där har du så rätt så!

Har varit på en rättspsykiatrisk avdelning och praktiserat en tid och den enda röda tråd som man kan se bland dom flesta fall är att det har brustit tidigare i samhället.

Folk ber om hjälp och får det inte. Personer har ett avvikande beteende redan i förskoleåldern, men inget görs osv.

Det går inte att återanpassa en yngling på 25 år till samhället som stora delen av sitt missbrukat och begått brott. Det måste göras tidigare.

Detta fallet har jag givetvis ingen anledning att kommentera eftersom jag inget vet om det, och jag har heller ingen lust att ta en diskution öppet om dessa saker eftersom det resulterar i en tråd på med 400 inlägg varav 360 är pajkastning.

PM är välkommet.

Nej jag är inte kommunist.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma