Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sånnadär har räser-snubbarna i Australien överallt! Jag gillar dem skarpt, för de är ovanliga i sverige. Ett av märkena som gör sådana heter väl Holden tror jag...Swedie skrev:2056462Tittade på den här idag. Den var nice till utseende m.m...
Men 137 bagis var ett styck för saftigt för min plånbok. Jag kan säkert pruta ner lite, men det är nog fortfarande för mycket.
va längesen jag var i Aus nu...
morecore skrev:2056536Sånnadär har räser-snubbarna i Australien överallt! Jag gillar dem skarpt, för de är ovanliga i sverige. Ett av märkena som gör sådana heter väl Holden tror jag...
Hade koll på det där innan men det som heter Holden i australien heter Ford i auropa eller hurfan de va...va längesen jag var i Aus nu...
Importera från AUS![]()
Men då är det nått annat märke... vilka fan var det nu.....Avanti skrev:2056560Holden ägs av General Motors (GM), ingen connection med Ford, några holden modeller säljs som Pontiac i USA.

morecore skrev:2056585Men då är det nått annat märke... vilka fan var det nu.....![]()
Hade så väl för mig att Holden hette något annat i Europa....
OPEL var det ja!!!Avanti skrev:2056622Holden heter Opel i europa, och Vauxhall i england.
tackar skulle precis ringa massa kompisar för att kolla, jag blev så sur när jag inte kom ihåg det.Gustav O skrev:2056409Personligen tycker jag pickuper är oerhört överskattade, men det var ju inte vad tråden handlar om.
.prulle skrev:2056957Vill bara påpeka att s10:an är bekväm och smidig men väldigt liten.
Har inte läst tråden då de känns som jag inte ska lägga mig i en bil diskution.
Såg inte den förstThundercat skrev:
morecore skrev:2056536Sånnadär har räser-snubbarna i Australien överallt! Jag gillar dem skarpt, för de är ovanliga i sverige. Ett av märkena som gör sådana heter väl Holden tror jag...
Hade koll på det där innan men det som heter Holden i australien heter Ford i auropa eller hurfan de va...va längesen jag var i Aus nu...
Importera från AUS![]()
Jonathan skrev:2055196Jo, men det blir nog svårt att hitta en Europeisk/tysk/japansk pickup med dina specifikationer tror jag tyvärr, iom att den lär vara tvungen att dra såpass tungt.
Här hittade jag en riktigt fin S10
http://www.blocket.se/vi/7657069.htm?ca=10_s
Lågmilad, nybesiktigad, mycket extrautrustning, du åker som en kung etc.
Listan kan göras lång.
Cervantes skrev:2057912Holden är Opel fast dom har egna modeller i australien
boostofta skrev:2061841Land Rover Defender 110 dubbelhytt pickup.
Den enda pickupen med plats för 5 pers om man vill ha det.
Nackdel Td5an orkar inte mer än max 120-130. V8or finns i princip ej.
Lite bullrig, men fett kult värde och lätt att reparera
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen