Ganska plumt sagt kanske men ok
Mirran skrev:2498851Eller så har inte fått KUK på länge..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mirran skrev:2498851Eller så har inte fått KUK på länge..
Mirran skrev:2498851Eller så har inte fått KUK på länge..
RebelZero skrev:2498837Maaaan, i just löööve you woman....!!!![]()
Du anar inte vilken dörr du öppnat för oss empatilösa hunkar, nu kan vi kritisera kvinnofolk hej vilt och vid minsta kritik länka till ditt inlägg. :bugar
Enda kruxer är att jag inte kommit på det geniala att skapa ett kvinnokonto och krivit det själv.
Reb0
Brukar inte säga så här men du verkar ju riktigt jävla stördFist Woman skrev:2498228Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.
Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!
Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?
Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!
Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!
Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!
OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!

Du skulle behövas bändas över din aspen juma och spännas fast med spännremmar och sedan bli riktigt ordentligt fist fuckad i stollgången i ca 43 min, då tror jag att det mesta av din upprördhet över fetton skulle rinna av dej, ha en skön kvällFist Woman skrev:2498471På n columbus pinta, pucko.
espa skrev:2498891Du skulle behövas bändas över din aspen juma och spännas fast med spännremmar och sedan bli riktigt ordentligt fist fuckad i stollgången i ca 43 min, då tror jag att det mesta av din upprördhet över fetton skulle rinna av dej, ha en skön kväll![]()
Jag betalar hennes inträde till festen... Upp till henne att våga visa trynetRash skrev:2498901Tänk om.. Tänk om inte en enda kotte hade svarat i denna tråd![]()
Lilla gumman behöver bara lite kärlek. Stock ska hon ha! Och hon är säkerligen vild i sängen! Do it boys!

Jodå 43 riktigt intensiva minuter och med en ordentlig fist.PETER-STHLM skrev:2498903bara 43 minuter![]()
Börjar? Hmmm, läs första inlägget...invisible skrev:2498908Någon kanske kan stänga tråden? heh..börjar urarta lite..![]()
invisible skrev:2498908Någon kanske kan stänga tråden? heh..börjar urarta lite..![]()

Maffan skrev:2498910Börjar? Hmmm, läs första inlägget...![]()
Även om tråden startades av en idiot så är den ganska rolig,,, off topic o allt,,invisible skrev:2498916LolKanske underdrev lite.
Cupcake skrev:2498866Fast jag undrar om hon inte också menar feta/tjocka tjejer i skin eller textil, det är ju inte en vackar syn det heller...
Feta snubbar ska köra chopper...Fist Woman skrev:2498228Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.
Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!
Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?
Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!
Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!
Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!
OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!
RebelZero skrev:2498918Jag var mest ironisk....![]()
Reb0
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |