Fult med fett!

  • Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Mitra skrev:
2498489 Pucko kan du var själv :mad: :6surkart

MEN man tränar INTE bröstmusklerna genom att cykla så därför undrar jag hur du kan motverka hängbröst genom att cykla.
Jodå, om brösten daskar mot låren när man cyklar så får de lite träning.
 
Fist Woman skrev:
2498495 Internatskola?:tuttar
Nope
209156.gif
 
Hon gillar nog att jäklas med oss/er, och visst lyckas hon reta upp en hel del! Hon sitter nog å myser där hemma nu...:hihi
 
Fist Woman skrev:
2498495 Internatskola?:tuttar


finns inte överflödiga diskussioner till frö dessa typer av ämnen. Har inte ett skit med MC-relaterade diskussioner att göra iaf.
 
plankor

Fist Woman skrev:
2498228 Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.

Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!

Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?

Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!

Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!

Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!

OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!
OK-men vad fan gör vi med alla plankor,som kör utan STORA o FINA bröst?Dom ska hålla sig till balett.

Bros before hoes......
 
Maffan skrev:
2498507 Fö... inte föda

Men jag håller med,, Dom kan GE FÖDA...
Ring akademin och be dem ta med "fö" i nästa upplaga, ordet finns inte i dagens :tungan
 
Cupcake skrev:
2498513 Hon gillar nog att jäklas med oss/er, och visst lyckas hon reta upp en hel del! Hon sitter nog å myser där hemma nu...:hihi

Jag är snyggare än dig!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top