FTP-program som inte kostar?

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Min Italienska älskarinna
Var kan jag hitta ett FTP-program, som inte kostar? Behöver ett , för att kunna hämta och lämna filer. Har (hade) WS ftp home, men det va bara fritt ett par månader.
Tack
/R
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
:hihi

Tack vare dina fåniga filnamn så orkade jag inte använda ftp-klienten på unix-prompten utan startade upp gFTP så blev det lättare att ta alla namn med mellanslag och svenska tecken m m. :)

Fan vad jag sett psykopater nu. :död Laddar UFC47 just nu där Tito får stryk av Lidell, tål inte Tito. Fan, Shamrock var ju hjältar på min tid. :mad:
 
Last edited:

HanneZ

Guest
Inbyggda ftpklienten i windows är sanslöst värdelös. Prova att föra över stora filer över snabb lina så skiter det sig var och varannan gång.

WS Ftp LE ska vara helt gratis, det har jag haft installerat på en windows dator i över ett år, vet dock inte om det går att få tag på längre?!

/ Hannes
 

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Min Italienska älskarinna
Tack för hjälpen alla, och en god fortsättning på året. Har ni tänkt på att det är bara 13 veckor kvar nu, sen är våren här :)
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
cRoC skrev:
Är ett dåligt program med väldigt mycke buggar! :)

Vet inte om jag håller med om det. FlashFXP är "hacker's choice", alla mina warezpolare använder det, inklusive jag själv.
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Skalman skrev:
Vet inte om jag håller med om det. FlashFXP är "hacker's choice", alla mina warezpolare använder det, inklusive jag själv.
Hehe, "warezpolare" är inte samma sak som hackers... Inte ens i närheten av samma sak.
 

HanneZ

Guest
Haha nä "warez:are" är oftast så långt ifrån en "hackare" som det bara går.
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
HanneZ skrev:
Haha nä "warez:are" är oftast så långt ifrån en "hackare" som det bara går.

Eftersom ni inte har en aning om vad ni pratar om (eller medvetet misstolkade) så ska jag berätta det för er. Det är en ytterst kunnig och utbildad grupp individer. Inga finniga fjortizar som tycker det e hefftiKT MeD WÄrZ.
De allra flesta av dem har hållit på med sånt här sen vic64/amiga/BBS-tiden. De allra flesta besitter numera höga befattningar inom IT-branschen. Varenda en av dem vet mer om datorer, hårdvara, mjukvara etc än du antagligen kommer i närheten av.

Och ja. Jag är fullständigt seriös.
 
Last edited:
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top