Fruntimmer ska stå vid spisen...eller??

Raskus skrev:
JAG har lyckats med något liknande, för en sisådär 10-12 år sedan var jag ute och bikade med min toppmoderna bockstyrevelociped och kommer plötsligt på att jag självklart måste rätta till givaren till cykeldatorn i full fart. Sagt och gjort, jag skickar fram högerfoten för att vinkla in givaren varpå tårna rammas fast mellan framgaffel och ekrar och jag skickas i omloppbana.
Cykeln blev sig aldrig mer lik. Inte jag heller.
What year is this? :confused:

Aj aj aj.. måste ha gjort ont! Karlar ska inte på en cykel o göra bevisligen :rolleyes:

Fy helvete vad ont killen måste fått. Rätt in i väggen med hövett först, fart hade han också ...SMACK :näsblod

flippflopp frontside 360 heter det tricket hon provade men hon misslyckades, HELVETE va ont hon måste ha

Bikerbitch skrev:
Aj aj aj.. måste ha gjort ont! Karlar ska inte på en cykel o göra bevisligen :rolleyes:

Nu tycker jag faktiskt att du är lite elak, olyckor kan hända... T.o.m solen har sina fläckar, man ska inte dömma det andra könet.

Sen undrar jag om det inte blir tråkigt att stå vid spisen och inget göra mer än att vara naken??

Själv hade jag också kunnat tänka mig att stå vid spisen(både med & utan kläder). Men i så fall hade jag försökt roa mig på något sätt...

:tummenupp

Mr.Jim skrev:
Nu tycker jag faktiskt att du är lite elak, olyckor kan hända... T.o.m solen har sina fläckar, man ska inte dömma det andra könet.
Sen undrar jag om det inte blir tråkigt att stå vid spisen och inget göra mer än att vara naken??
Själv hade jag också kunnat tänka mig att stå vid spisen(både med & utan kläder). Men i så fall hade jag försökt roa mig på något sätt...

Jag är inte elak. Jag är bara ironisk. Roa dig på något sätt, ja varför inte svänga ihop lite käk när du ändå står där, med eller utan kläder. Men glöm inte att tvätta händerna efter att du har roat dig innan du börjar med maten :näsblod

Bikerbitch skrev:
Jag är inte elak. Jag är bara ironisk. Roa dig på något sätt, ja varför inte svänga ihop lite käk när du ändå står där, med eller utan kläder. Men glöm inte att tvätta händerna efter att du har roat dig innan du börjar med maten :näsblod

:lol :lol ...... :corn

Bikerbitch skrev:

Ironi kan också vara elakt...
Det är alltid trevligt att krydda på sitt lite speciella sätt.
Sen har du iof rätt, hygienen är viktig.

Mr.Jim skrev:

Uhhhäää! Köns-hår i maten. Fyfan...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey