Fruntimmer ska stå vid spisen...eller??

Raskus skrev:
JAG har lyckats med något liknande, för en sisådär 10-12 år sedan var jag ute och bikade med min toppmoderna bockstyrevelociped och kommer plötsligt på att jag självklart måste rätta till givaren till cykeldatorn i full fart. Sagt och gjort, jag skickar fram högerfoten för att vinkla in givaren varpå tårna rammas fast mellan framgaffel och ekrar och jag skickas i omloppbana.
Cykeln blev sig aldrig mer lik. Inte jag heller.
What year is this? :confused:

Aj aj aj.. måste ha gjort ont! Karlar ska inte på en cykel o göra bevisligen :rolleyes:
 
Fy helvete vad ont killen måste fått. Rätt in i väggen med hövett först, fart hade han också ...SMACK :näsblod
 
flippflopp frontside 360 heter det tricket hon provade men hon misslyckades, HELVETE va ont hon måste ha
 
Bikerbitch skrev:
Aj aj aj.. måste ha gjort ont! Karlar ska inte på en cykel o göra bevisligen :rolleyes:

Nu tycker jag faktiskt att du är lite elak, olyckor kan hända... T.o.m solen har sina fläckar, man ska inte dömma det andra könet.

Sen undrar jag om det inte blir tråkigt att stå vid spisen och inget göra mer än att vara naken??

Själv hade jag också kunnat tänka mig att stå vid spisen(både med & utan kläder). Men i så fall hade jag försökt roa mig på något sätt...

:tummenupp
 
Mr.Jim skrev:
Nu tycker jag faktiskt att du är lite elak, olyckor kan hända... T.o.m solen har sina fläckar, man ska inte dömma det andra könet.
Sen undrar jag om det inte blir tråkigt att stå vid spisen och inget göra mer än att vara naken??
Själv hade jag också kunnat tänka mig att stå vid spisen(både med & utan kläder). Men i så fall hade jag försökt roa mig på något sätt...
:tummenupp

Jag är inte elak. Jag är bara ironisk. Roa dig på något sätt, ja varför inte svänga ihop lite käk när du ändå står där, med eller utan kläder. Men glöm inte att tvätta händerna efter att du har roat dig innan du börjar med maten :näsblod
 
Bikerbitch skrev:
Jag är inte elak. Jag är bara ironisk. Roa dig på något sätt, ja varför inte svänga ihop lite käk när du ändå står där, med eller utan kläder. Men glöm inte att tvätta händerna efter att du har roat dig innan du börjar med maten :näsblod


:lol :lol ...... :corn
 
Bikerbitch skrev:
Jag är inte elak. Jag är bara ironisk. Roa dig på något sätt, ja varför inte svänga ihop lite käk när du ändå står där, med eller utan kläder. Men glöm inte att tvätta händerna efter att du har roat dig innan du börjar med maten :näsblod

Ironi kan också vara elakt...
Det är alltid trevligt att krydda på sitt lite speciella sätt.
Sen har du iof rätt, hygienen är viktig.
 
Mr.Jim skrev:
Nu tycker jag faktiskt att du är lite elak, olyckor kan hända... T.o.m solen har sina fläckar, man ska inte dömma det andra könet.

Sen undrar jag om det inte blir tråkigt att stå vid spisen och inget göra mer än att vara naken??

Själv hade jag också kunnat tänka mig att stå vid spisen(både med & utan kläder). Men i så fall hade jag försökt roa mig på något sätt...

:tummenupp


Uhhhäää! Köns-hår i maten. Fyfan...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top