Fruntimmer ska stå vid spisen...eller??

Mr.Jim skrev:
Ironi kan också vara elakt...
Det är alltid trevligt att krydda på sitt lite speciella sätt.
Sen har du iof rätt, hygienen är viktig.

Du vet att jag är snäll innerst inne. Men jag måste ju leva upp till det nicket jag har här på forumet. :pannkyss

Headbanger: Inget som säger att han inte är rakad, eller hur?
 
Bikerbitch skrev:
Du vet att jag är snäll innerst inne. Men jag måste ju leva upp till det nicket jag har här på forumet. :pannkyss

Headbanger: Inget som säger att han inte är rakad, eller hur?

Du vet vad jag tycker om dig och din image...

Headbanger/BikerBitch:: Eller vaxad/laser...... :yoparty

Mitt motto.... Gärna gryddor, men inte hår :)
 
Vilken stil

Var det en hon eller hippie på cykeln :confused: :rofl
Attans skön stil personen har på sitt cyklande :rofl

O till frågan om fruntimmer ska stå vid spisen,beros på vem o var kanske.
Jag har iallafall inget emot att experimentera med maten vid spisen och laga till nåt mumsigt
 
Last edited:
Har mycket svårt att förstå er som tycker dessa fillmer är roliga.

Tycker själv att alla tre filmer som det har länkats till i den här tråden - speciellt den där en kille slår skallen våldsamt i en betongvägg och sedan står och blöder - är jävligt läskiga. Som att se någon bli misshandlad, torterad eller avrättad. Passar framför allt jävligt illa på sporthoj.com och borde förpassas till någon sjuk site för sadister.

:3freak
 
Ett fruntimmer får stå prexist vart hon vill om hon svankar.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top