Fruntimmer ska stå vid spisen...eller??

Långa fötter ?

Jag har gjort något liknande en gång - framskärmen satt snett och skavde mot däcket och jag gav den en känga för att den skulle åka rätt.... Jo, rätt in i det grovnabbade vinterdäcket - tvärstopp för hojen och en flygtur för mig. Klarade mig dock helskinnad (bortsett från en öm rygg där cykeln landade).

TomK skrev:
Långa fötter ?

Jag har gjort något liknande en gång - framskärmen satt snett och skavde mot däcket och jag gav den en känga för att den skulle åka rätt.... Jo, rätt in i det grovnabbade vinterdäcket - tvärstopp för hojen och en flygtur för mig. Klarade mig dock helskinnad (bortsett från en öm rygg där cykeln landade).
Själv släppte jag på bultarna till framhjulet på polarns hoj...Sen kan man ju räkna ut resten när karln skulle åka på bakhjulet :rofl
:rolleyes: :rolleyes:

har cyklat med en plastkasse, innehållande simfötter... :kocko
båda armbågarna sargade och ena armen uppskrapad upp till axeln... :yoparty

lassnig skrev:
jag sitter bara här och är lite nyfiken i en strut... vad hade ni allihop sagt om det vart en kille som klotade på samma vis? inkl kalle anka-fötter och heffaklump-motorik? :hihi
Fan va gay:D

Bikerbitch skrev:
Naket är bäst. Kan vi iallafall bevittna på din avatar. Toalettbesök? :rolleyes:

japp, halvknall på en jolle påväg till den där ön mellan sverige och finland.. sen minns ja inte mer... :fyllisar

nån som ska med på en kryssning i mars nångång btw...? jag kan stänga dörren om det skulle besvära någon att jag sitter med öppen dörr...

Men är ni dumma eller?!

Ser ni inte att hon stannar för övergångsstället? Dock var det inga där, men hon väljer den säkra före den osäkra sidan. Tyvärr bromsade hon på fel sätt, nämligen med foten. :) :tungan

nu har jag också sett rullen. vad är det som talar för att det är en kvinna egentligen? Kan ju vara en man med långt hår.. :rolleyes:

Tvivlar också på att det är en tjej, och är ganska övertygad om att det inte är någon fot i framhjulet. Ser mer ut som om framskärmen, frambromsen eller en dynamo låser hjulet...

69:an skrev:
Tvivlar också på att det är en tjej, och är ganska övertygad om att det inte är någon fot i framhjulet. Ser mer ut som om framskärmen, frambromsen eller en dynamo låser hjulet...

Japp. Håller med. Nåt sitter kvar i hjulet efter fallet och inte är det skon. Den sitter kvar på foten... Skulle faktiskt tro att det är reflexen i framhjulet som delvis lossnar och därmed sätter stopp för vidare framfart.

Och i sånt fall får man väl då skylla felet på en man. Endera är det en kille som skruvat fast reflexen (tjejer jobbar ju inte med sånt), eller så är det en maskin som har gjort det. Och den maskinen i sin tur är ju ritad och programmerad av en.... man. :hihi

Ouch! Det där måste ha gjort ont. hahahahah skadeglädjen är den enda sanna glädjen :rofl

Hon måste ha knäckt nacken men inte fattat bättre, hon rör sig ju efteråt! :död Otroligt!

Fan va kul haha :lol
Tur att hon inte var barfota..

TomK skrev:
Långa fötter ?

Liknande grej har jag gjort med en saftig flygtur och brutet nyckelben som resultat... :D

philsson skrev:
Haha! den var bara för rolig.. men hur i hela världen lyckas man göra nåt sånt!. :7peta

JAG har lyckats med något liknande, för en sisådär 10-12 år sedan var jag ute och bikade med min toppmoderna bockstyrevelociped och kommer plötsligt på att jag självklart måste rätta till givaren till cykeldatorn i full fart. Sagt och gjort, jag skickar fram högerfoten för att vinkla in givaren varpå tårna rammas fast mellan framgaffel och ekrar och jag skickas i omloppbana.
Cykeln blev sig aldrig mer lik. Inte jag heller.
What year is this? :confused:

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...