Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mona skrev:2132497Men vafaaaan!Jag skulle bli överlycklig om min man bestämde sig för att köpa ny hoj - så kanske vi kunde åka lite tillsammans... Nu får jag bara köra ensam hela tiden...
![]()
/Mona
peter R1 skrev:2132573KOm ner till Trollhättan då så slipper min flickvän åka själv bland alla grabbarna: )![]()
Jag det har jag, CX500 (host) och två GSX1100 den ena hårt trimmad.PerWe skrev:2130097Har du haft ngn hoj tidigare ?
Lycka till !
BigPhil skrev:2132655Jag det har jag, CX500 (host) och två GSX1100 den ena hårt trimmad.
BigPhil skrev:2126293Så, hade fixat en ny CBR1000RR, svart/röd, bra rabatt och ännu bättre finansiering!
SKulle skriva på idag... (Annars utgår rabatten och den låga räntan)
Min älskade fru kommer hem från en resa och blir helt ställd när hon inser att mitt hojköp skulle bli en verklighet.
Vi sitter och snacka och hon blir ledsen (vi har råd, jag in inte 25 längre och skulle INTE heller köra som en 25 åring) men nej, hon vill inte.
Vad fan ska man göra? Inga svar som innehåller ordet "skillsmässa" tack.
Phil
BigPhil skrev:2126309Hästar! Hon hade en häst i många år. Idag äger hon ingen men jag sade för mindre en ett par månader sead att det vore OK att köpa, OM hon fixade nån att fixa stallet etc.
P
Gabor skrev:Eller åxå ställer du av dig själv och ger henne ingen lycka på låt säga 2-3 månader...då kommer hon på bättre tankar...seså, visa henne texten nu...
BigPhil skrev:2126309Hästar! Hon hade en häst i många år. Idag äger hon ingen men jag sade för mindre en ett par månader sead att det vore OK att köpa, OM hon fixade nån att fixa stallet etc.
P
maja38 skrev:Rida är MYCKET farligare!!!
Fist Woman skrev:2174905Jag tycker hela den här jävla tråden är så patetisk att den borde stängas.
Flytta för helvete isär om ni inte kan leva egna liv. Ni är väl för fan inte siamesiska tvillingar.
Lennart skrev:2175471Vad jag fattar så har Big Phil redan köpt hoj.....
Denna tråden kommer tydligen att överleva ändå??![]()
bmwjohan skrev:2176258jag tycker att det här är en lite knepig situation.
om det bara handlar om att hon tycker att det kostar för mycket pengar samt att du kommer att spendera lite mer tid utan henne så är det ju fullständigt skitsamma. då är det bara att köpa direkt.
men om det är så att hon inte vill att du ska köpa hoj för att hon är väldigt rädd för att du ska köra ihjäl dig blir det lite en annan sak. det är nog inte så kul att veta att ens tjej typ sitter hemma och gråter av rädsla varje gång du är ute och kör för att hon är så rädd för att du ska köra ihjäl dig.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |