2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
bad santa skrev:finns 70sätt o tillfredställa en kvinna följ dom så blir livet enklare
69an i sängen o ullared![]()
Vad finns det för intressant i ullared

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bad santa skrev:finns 70sätt o tillfredställa en kvinna följ dom så blir livet enklare
69an i sängen o ullared![]()
BigPhil skrev:2126293Så, hade fixat en ny CBR1000RR, svart/röd, bra rabatt och ännu bättre finansiering!
SKulle skriva på idag... (Annars utgår rabatten och den låga räntan)
Min älskade fru kommer hem från en resa och blir helt ställd när hon inser att mitt hojköp skulle bli en verklighet.
Vi sitter och snacka och hon blir ledsen (vi har råd, jag in inte 25 längre och skulle INTE heller köra som en 25 åring) men nej, hon vill inte.
Vad fan ska man göra? Inga svar som innehåller ordet "skillsmässa" tack.
Phil
2fast4hjo skrev:2127897Vad finns det för intressant i ullared![]()
2ono skrev:2127927shopping $$$$$$![]()
Two stroke man skrev:2126657Om jag inte minns helt galet så var det väl du som mer eller mindre fick order att köpa din gamla gixxer?! Och det skulle inte förvåna mig om du fick order att köpa den här oxå...![]()
så gjorde jag för att få sätta på turbo på busanpolispolis skrev:2126346hjälp henne med hennes intresse (bygg stall och klappa häst), se om du kan bjuda henne på en provtur med din räsermaskin, ta med henne på lite mc aktiviteter så ska du se att det blir ordning på torpet.
Det ligger en del i dessa rader faktiskt, det är bara att göra det du vill, hon testar din vilja.Sydney skrev:2126453Din fru kommer omedvetet att hata dig om hon ser att du inte kan stå för det du vill.
BigPhil skrev:2126700Mmm, Hon hade varit i min lägenhet i London med sin bästa vännina för at shoppa och ha kul.
Satan va dumt det låter i sammanhanget.P
BigPhil skrev:2126293Så, hade fixat en ny CBR1000RR, svart/röd, bra rabatt och ännu bättre finansiering!
SKulle skriva på idag... (Annars utgår rabatten och den låga räntan)
Min älskade fru kommer hem från en resa och blir helt ställd när hon inser att mitt hojköp skulle bli en verklighet.
Vi sitter och snacka och hon blir ledsen (vi har råd, jag in inte 25 längre och skulle INTE heller köra som en 25 åring) men nej, hon vill inte.
Vad fan ska man göra? Inga svar som innehåller ordet "skillsmässa" tack.
Phil
BigPhil skrev:2126715Hm, jag jobbar på reklambyrå och hon jobbar 80% som lärare, dessutom skulle en större del av pengarna kommer från pengar som jag har ärvt av min Mor som dog i januari. Så pengar handlar det INTE om. Jag börjar inse att det handlar nog om makt, och en viss mått av oro för mig.
P
fazerfun skrev:2129811min fru tyckte för övrigt att min hoj var riktigt snygg + att hon såg att jag var lycklig när den äntligen stod på uppfarten. Och vem vill inte vara gift med en lycklig man???
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |