flugan
Vem vet
Ringo skrev:2127218Vad för någonting är detta fantastiska "Ullared" som verkar göra alla fruntimmer glada och nöjda?
En lång kö, ett varuhus som är relativt stort men inte lika stort som kön är lång, utomhusbingo på söndagar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ringo skrev:2127218Vad för någonting är detta fantastiska "Ullared" som verkar göra alla fruntimmer glada och nöjda?
vadå finns det inte hojar i australienGsxraren skrev:2126336Min fru tycker att jg ska vara utan hoj denna sommar!!! Vi ska tflytta till Australien i Höst så hon tycker att jag ska vänta till dess!! Hur ska jag fixa en sommar utan hoj??!!![]()
BigPhil skrev:2126293Så, hade fixat en ny CBR1000RR, svart/röd, bra rabatt och ännu bättre finansiering!
SKulle skriva på idag... (Annars utgår rabatten och den låga räntan)
Min älskade fru kommer hem från en resa och blir helt ställd när hon inser att mitt hojköp skulle bli en verklighet.
Vi sitter och snacka och hon blir ledsen (vi har råd, jag in inte 25 längre och skulle INTE heller köra som en 25 åring) men nej, hon vill inte.
Vad fan ska man göra? Inga svar som innehåller ordet "skillsmässa" tack.
Phil
altså... sa hon inte blankt NEJ! så köp i alla fall... att bli "jätte ledsen" är bara ett sätt att få som hon vill... dom tårarna betyder INGET!BigPhil skrev:2126672Hon sade inte nej utan blen jätte ledsen, hon har alltid varit så, sedan INNAN vi ens träffats i början. Hur som helst, nu är jag sur och ledsen som fan och hon beter sig som om inget har hänt.
Vet inte vad jag ska göra.
P
Halogen skrev:Låt gå att du bor i Brisbane, men detta är tamejfan allmänbildning.
Ullared är, som Stakka Bo så vackert uttryckte det, The Temple of Consumption. Eller kort och gott, ett köpcenter i halland där det säljs allt mellan duschcreme och hemmabioanläggningar.
Köp inte ny hoj för helvete, då kanske du sitter med 9 ungarMaggy skrev:2126574Fattar inte![]()
Jag fick köpa ny hoj och har 5 (FEM) barn, Tvillingar på 4år och trillingar på 10 månader.
Man MÅSTE respektera och hålla liv i sina intressen.![]()
Vem blir lycklig av att ha tråkigt?![]()

BigPhil skrev:2126715Hm, jag jobbar på reklambyrå och hon jobbar 80% som lärare, dessutom skulle en större del av pengarna kommer från pengar som jag har ärvt av min Mor som dog i januari. Så pengar handlar det INTE om. Jag börjar inse att det handlar nog om makt, och en viss mått av oro för mig.
P
Manos_R1 skrev:2127239Hahaha, ni är fan härliga alla ni som skriver på det här forumet! Vilka argument ni har, riktiga experter på hur man hanterar frugan hemma!![]()
köp för fan 
BigPhil skrev:2126293Så, hade fixat en ny CBR1000RR, svart/röd, bra rabatt och ännu bättre finansiering!
Min älskade fru kommer hem från en resa och blir helt ställd när hon inser att mitt hojköp skulle bli en verklighet.
Vi sitter och snacka och hon blir ledsen (vi har råd, jag in inte 25 längre och skulle INTE heller köra som en 25 åring) men nej, hon vill inte.
Phil
BigPhil skrev:2126309Hästar! Hon hade en häst i många år. Idag äger hon ingen men jag sade för mindre en ett par månader sead att det vore OK att köpa, OM hon fixade nån att fixa stallet etc.
P

motardnisse skrev:2126301Och vilken hobby har hon?
Phil
BigPhil skrev:2126715Hm, jag jobbar på reklambyrå och hon jobbar 80% som lärare, dessutom skulle en större del av pengarna kommer från pengar som jag har ärvt av min Mor som dog i januari. Så pengar handlar det INTE om. Jag börjar inse att det handlar nog om makt, och en viss mått av oro för mig.
P
Mickep66 skrev:2127319här måste jag tyvärr vara lite petig, men eftersom man bott nära Ullared tidigare så är det oundvikligt.
Ullared är INTE ett köpcenter, Ullared ÄR ett samhälle och i detta samhälle ligger GEKÅS som ÄR ett köpcenter.
Sorry kunde inte låta bli....

|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem