Semper idem
Gudomlig sporthojare
Jag måste testa den gasen. Jag har gastuben under köket.Vintergasen gör otroligt stor skillnad i låga temperaturer.
Speciellt på ett kök med flaskan under där man inte kan vända flaskan upp och ned.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste testa den gasen. Jag har gastuben under köket.Vintergasen gör otroligt stor skillnad i låga temperaturer.
Speciellt på ett kök med flaskan under där man inte kan vända flaskan upp och ned.
Ja det är bra att ha bränslet i fotändan av sovsäcken.Även T-sprit kan behöva lite värme för att brinna när det är rejält kallt.
Jag har haft några nätter med flaskan i sovsäcken för att säkert få varm frukost.
Jag vet precis varför. Farsan var kemist och berättade hur man gifter ihop molekylerna så det tar bort smaken och gör den rund och fin. Nyckeln är värme och en liten gnutta saltsyra som katalysator. Gissa varför metylkarbinolen hemma hos oss smakade som den dyraste av vodkorGrogg på 96% smakar skit om den är nyblandad. Den måste stå blandad ett tag innan det smakar ok.
Eller om man har bråttom kan man blanda groggen i ultraljudstvätten.
Exakt vad det beror på vet jag inte men det är nåt på molekylnivå.

Optimus Vega är ett braVintergasen gör otroligt stor skillnad i låga temperaturer.
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |