Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[- sNaIjK -] skrev:Hade nog fan hyrt in någon som hade tagit hand om avskummen för alltid...
R1 racer skrev:Vart är vårt samhälle och lagar påväg? det borde vara live kastrering på gärningsmännen utan smärtstillande fast det är förlindrigt egentligen.
Fast ändå är jag oxå lite förundrad om det var samma 13-åring som det stod på text TV om.Hon var tydligen för berusad,väl ett av skällen till att männen gick fria.Men vad gör en 13 åring på flaskan/burken samt vilket jäkla ansvar föräldrarna har tagit som håller reda på sin dotter....NOT!.
Inte enl domen.Thundercat skrev:Saken var väl den att de drogade henne. De spetsade hennes cola, iaf vad som stod i GT/Expressen och aftonbladet i onsdags eller om det var torsdags.
Chefen Alabama skrev:Inte enl domen.
Hela domen finns att läsa på:
http://www.pointlex.se/filarkiv/document/2005/1/12/B_2815-04.pdf

martini skrev:Det finns många i här som väldigt gärna vill veta namn på de skyldiga.. Många kommer ta lagen i egna händer..
Markus skrev:Läs i domen då, det står även personnummer, adress, lägenhetsnummer. Du kommer också märka att de som pladdrar om att göra något inte kommer göra ett smack.
Willmar skrev:Har lite knapert nu, men la 100:-
Tyvär så är jag inte förvånad.
De som är drabbade får ALLTID LIDA. Mer än de skulle behöva.
Det som är jävligt, har man druckit alkohol. (tvingad eller ej)
Så skiter de bokstavligen i en, Har själv varit med i en utredning, som tur var så gick det bra för mig.
Försäkringsbolaget ville först ej betala/ hjälpa mig eftersom jag hade druckit innan. Senare så blev jag brutalt nedslagen.
Att tänka på: Har man druckit och är med om en olycka/ misshandel m,m så kan försäkringsbolag NEKA en ersättning.
Hoppas att det går bra för de drabbade.
Jonas24 skrev:Ett jävla äckligt välkänt kriminellt chilenargäng slog helt oprovocerat ner mig o mina kompisar för några år sedan. Dem sparkade bl a mig med full kraft i ansiktet när jag låg ner. Dem stod åtalade för grov misshandel allihopa. En!!! av dem fick en månad i buren. Dem andra fick samhällstjänst detta trots att de tidigare var kända hos polisen (flertalet fällande domar) och trots att bilder presenterades på våra söndersparkade ansikten. Jag blev tilldömd ett skadestånd på skrattretande 5000 medan mina polare fick 500 kronor var :kocko Mitt försäkringsbolag vägrade att betala ut en krona för att jag hade varit berusad. Var tvungen att helt o hållet lösa mina psykiska problem, medan det naturligtvis var högsta prioritet för socialkärringarna att utreda vad som föranlett våra stackars busars aggressiva beteende o fortare än kvickt sätta dem på mkt "effektiva" återanpassningsprogram (skattepengar? you bet!) Tog det hela som ett fullständigt hån. Jag var rejält sugen på att ta lagen i egna händer men förstod att det inget skulle tjäna till. Jag hade väl fått ett halvår om jag ens hade närmat mig männens bostad... Kände stor skam för att vara svensk vid tillfället vilket resulterade i att jag helt sonika lämnade vårat rättsligt förfallna land.
Chefen Alabama skrev:Inte enl domen.
Hela domen finns att läsa på:
http://www.pointlex.se/filarkiv/document/2005/1/12/B_2815-04.pdf
mjukis skrev:verkar som om länken är död, kan du leta reda på domen igen? suger på att hitta saker på sånadär sidor. Eller maila domen till mej kanske?
MEN FÖR FAAAAAAAAAAN!!!! JAG SKA FAN INTE BO I SVERIGE LÄNGRE!!!!Zoidberg skrev:...jaha, så var denna dagen ( läs, veckan ) förstörd !
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,666488,00.html
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis