MikkE skrev:MEN FÖR FAAAAAAAAAAN!!!! JAG SKA FAN INTE BO I SVERIGE LÄNGRE!!!!
Näe, ta och flytta till ett land som inte tar emot invandrare istället!
......det är så roande när intelligensmaffian slår till igen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MikkE skrev:MEN FÖR FAAAAAAAAAAN!!!! JAG SKA FAN INTE BO I SVERIGE LÄNGRE!!!!

Zoidberg skrev:...jaha, så var denna dagen ( läs, veckan ) förstörd !
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,666488,00.html
Markus skrev:Vad fick 13-åringen? 5000 eller? Jaja, man orkar inte ens bli upprörd.
Ni som röstad på något av de sju vise partierna:
Varsågod, här är samhället ni förtjänar.![]()
Vet inte vad du har för problem, men jobbig är du iaf.korvgubbe skrev:Näe, ta och flytta till ett land som inte tar emot invandrare istället!
......det är så roande när intelligensmaffian slår till igen!![]()
korvgubbe skrev:Att den som frikänns får mer än offret är ett rent hån.. däremot ser jag inget principiellt fel i att en som förklaras som oskyldig får ersättning.... Oavsett hur mycket spott och spe han stått ut med... Inget lär ju vara värre än det flickan utstod så då ska ju självklart ingen heller kompenseras med mer än henne...
Nötskalet i en ask där är jag rädd för...Markus skrev:Ni som röstad på något av de sju vise partierna:
Varsågod, här är samhället ni förtjänar.![]()
Zoidberg skrev:Nötskalet i en ask där är jag rädd för...
Demokrati = friheten att välja vem som ska skita i vad man tycker ??

korvgubbe skrev:Näe, ta och flytta till ett land som inte tar emot invandrare istället!
Man får en känsla av att du är en av dom som sympatiserat med tillvägagångssättet av den mångkulturella idén som lett till eländet. Alternativt en av dom som låtit sig skrämmas till tystnad och nu inte vågar stå för det...?korvgubbe skrev:Näe, ta och flytta till ett land som inte tar emot invandrare istället!
Zoidberg skrev:..tillvägagångssättet av den mångkulturella idén som lett till eländet.
Tycker mitt inlägg är ganska tydligt jämfört med ditt.korvgubbe skrev:Eh?... Du får gärna försöka redogöra för mig vad du menar!?
För vad är det du försöker säga?
Zoidberg skrev:Tycker mitt inlägg är ganska tydligt jämfört med ditt.
Det är andra gången du kastar skit i den här tråden , ...har du märkt det ??korvgubbe skrev:Ska jag vara helt ärlig så fattar jag inte alls.... För den enda tolkning jag kan göra skulle innebära att du är dum så det är synd om dig och så dum hoppas jag inte någon är så därför skulle jag hellre låta dig utveckla ditt resonemang INNAN jag gör en tolkning som baseras på förhastade slutsatser..
Zoidberg skrev:Det är andra gången du kastar skit i den här tråden , ...har du märkt det ??
Med tanke på ditt, som jag uppfattade det, ytterst (onödigt) osympatiska svar på Mikkes inlägg så har jag inte lust att diskutera med dig. Men visst, förklara vad du menar med det, så ska jag gladeligen förtydliga mig för dig, ...här eller via PM.korvgubbe skrev:Det är andra gången som du lägger din energi på att ifrågasätta mig istället för att besvara det jag frågade dig angående de åsiker du så kryptiskt yttrade.. Har du märkt det?
Zoidberg skrev:Med tanke på ditt, som jag uppfattade det, ytterst (onödigt) osympatiska svar på Mikkes inlägg så har jag inte lust att diskutera med dig. Men visst, förklara vad du menar med det, så ska jag gladeligen förtydliga mig för dig, ...här eller via PM.
Vet ej om han är min åsiktsfrände, ...men kommentarerna du hänger upp dig på ser jag som en logisk frustrerad (berättigad) reaktion till följd av den tragiska situationen. Oftast uttryckta i affekt, ...ej att ta lika allvarligt på såsom nämnda tragiska situation.korvgubbe skrev:Jag tipsade bara honom då han verkade så oerhört trött på Sverige...
...och min kommentar var en reaktion på att jag börjar bli så vansinnigt djävla less på alla som kläcker ur sig kommentarer i still med:
- Vart är landet på väg?
- Typiskt det där sosse/kommunist/miljö/feminist- packet
- Sverige är på väg utför!
- Nakcskåt!
- Ut med packet!
.....kommentarer i alla tänkbara formuleringar som inte säger något annat än det jag listade.. Brölas och bräks utan att någonsin följas upp med någon vidare argumentation......
...Så, var det svar nog om varför jag för så oförskämd mod din åsiktsfrände...
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |