Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sant. Tror det är konceptet "övervakad utflykt" som får mig att bli avtaggad.Detta är alltså egentligen en övervakad utflykt? Med skåpbil och andra bekvämligheter. Det ser kallt ut i alla fall.
Ja, det mest spännande var ju älgen, som stod 200 m bort.Tror det är konceptet "övervakad utflykt" som får mig att bli avtaggad.
Tur de har skåpbil med annars hade dikena utmed E6:anDetta är alltså egentligen en övervakad utflykt? Med skåpbil och andra bekvämligheter. Det ser kallt ut i alla fall.
Han brukar kunna göra bättre videos än det här. För jag håller med att det inte riktigt visualiserar en Nord Kap tur.Detta är alltså egentligen en övervakad utflykt? Med skåpbil och andra bekvämligheter. Det ser kallt ut i alla fall.
Hehe R1 edition.
"We started about 08:00 in the morning and arrived 5 hours later at Nordcap. No problems with the bikes, solid speed at 17 mph, reliable machines, no breakdowns. Some kneepain unfortunalty from the riding positions and a fine for 60000 Euro from the Norwegian Police for speeding."
Håller med. Sardinien-resan i våras var riktigt bra men det här var så meh att jag ids inte fortsätta titta.En av hans mindre lyckade produktioner.
Tråkig filmatisering, tråkigt gäng, tråkiga hojar. HD cyklarna i avsnittet är ju pinsamt, får rulla upp en nästan ny HD i vanen for att det finns risk för låsning på framhjulet.
Dock är man säker på att nordkap ej blir ett resmål inom närmaste tiden.![]()
Lite väl stort kubiktal och därtill effekt, men i övrigt episkt!Nu är jag opartisk då jag kör Vespa men alla borde få veta, kör man Vespa blir det alltid fint väder, god mat och kamraderi. Så Vespa till Nordkap är ju mycket mer njutning.
Bra att ni vet detta inför framtida hojköp.
Trevligt filmat.En till
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra