Lucius skrev:2464789Jag är trött på min Retta - jag vill helt enkelt ha en annan hoj!
Tills nästa sesång vill jag ha en ny!
Tittat lite på Honda CBR 1000RR eftersom den är skottsäker men har hört att den är "sävlig" och blickar nu mot antingen en Sucki-sucki 1000 eller en Kwakasaki 10R.
Jag vill INTE pilla, mecka eller skita ner händerna över huvud taget - är någon av dessa hojjar ett alternativ?![]()
Även lite sugen på en Ducce igen eftersom jag inte riktigt kommit överens med 12000 RPM - även om jag gillar ylandet från en rad 4!
Hojjen skall vara flong ny eftersom jag är en (fattig) kapitalist och gillar nya saker (inte sönderkörda)!![]()
Vilken vore den bästa ur synvinkeln: Mest klös, minst mecka för stålarna??
Yamaha är inte ett alternativ just nu eftersom jag har dålig erfarenhet av just den cykeln!![]()
Har du provat en nyare retta, 04 eller senare?
Körde en 01:a under 3 år innan jag bytte till en 05:a. Påtaglig skillnad.
/Olzki