3. För att däggdjurspermier behöver lite lägre temperatur för att utvecklas optimalt. Det är iaf den officiella förklaringen.Några random frågor:
1. Spelar barn kula någonstans i Sverige?
2. Hur gör man olika ostar (tänk talleggio vs keso vs herrgård)?
3. Vare sig man är religiös eller tror på evolution, kan någon förklara varför pungen är oskyddad?