Tror det varierar väldigt mycket. Energidryck/kalldusch/en lina kokain tex?Folk som varken röker, snusar eller dricker kaffe - hur gör de för att komma igång på morgonen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror det varierar väldigt mycket. Energidryck/kalldusch/en lina kokain tex?Folk som varken röker, snusar eller dricker kaffe - hur gör de för att komma igång på morgonen?
Avslutar faktiskt morgonduschen med 20-30 sekunder kallvatten. ?Tror det varierar väldigt mycket. Energidryck/kalldusch/en lina kokain tex?
Bensin.- hur gör de för att komma igång på morgonen?
Någon här som vet?
Dags att besikta bilen. Problemet jag har är att jag har glapp i instrumentet så siffrorna visas inte riktigt som de ska. Har inte bestämt mig för om jag ska skicka iväg intrumentet för lödning (kostar 2500) eller sälja bilen som den är. Men jag vill ju ha den besiktad och jag vet inte vad de säger om siffrorna är lite hur som happ, och med det menar jag ju naturligtvis mätarställning. Korrekt värde kan man läsa ut med hjälp av instrument och OBD.
Någon här som vet?
Jag skulle chansa på att det går igenom som den är. I värsta fall får du en ombesiktning och då gör du den där reparationen, eller försöker få tag på instrument från skroten.
Men jag vet inte varför dom skulle bry sig om nåt som varken påverkar trafiksäkerheten eller miljön.
Att skaffa nytt instrument kräver att man har tillgång till programvara som kan återställa den så att man inte får felkod på att det är fel instrument. Har vare sig programvaran eller fungerande dongel.Jag skulle chansa på att det går igenom som den är. I värsta fall får du en ombesiktning och då gör du den där reparationen, eller försöker få tag på instrument från skroten.
Men jag vet inte varför dom skulle bry sig om nåt som varken påverkar trafiksäkerheten eller miljön.
Gnegga hesten?Har ni ridit nån gång?
Red för 15 år sen på en strand i Thailand.
En stor häst.
Jag är ju van vid dom flesta mc men märkte att det inte fanns nåt å hålla i sig i.
Inte blev det lugnare när uthyraren snärta till hästen så den galloperande lite smått.
Å sen kunde han inte få tillbaka hästen.
Det var en liten skräckupplevelse men kul efteråt
Har ni ridit nån gång?
Red för 15 år sen på en strand i Thailand.
En stor häst.
Jag är ju van vid dom flesta mc men märkte att det inte fanns nåt å hålla i sig i.
Inte blev det lugnare när uthyraren snärta till hästen så den galloperande lite smått.
Å sen kunde han inte få tillbaka hästen.
Det var en liten skräckupplevelse men kul efteråt
Jag red lite då och då som barn, farsan var hästmänniska, men vi hade ingen själva då vi bodde i stan.
När dottern fick första ponnyn så skaffade vi en häst till mig o frun också, då reds det varje vecka. Väldigt bra motion och balansövning.
Nu har vi varit hästfria i några år och det är skönt. Även om bara en i familjen har häst så blir alla medberoende. Även om det inte rids så ska det motioneras och mockas och pillas och skos osv. Att ha ett annat liv går inte.
Spontant och av egen erfarenhet så skulle jag satsa på torktumlare (kanske redan finns) och en avfuktare till tvättstugan. Värmepumpstumlare om möjligt.Fråga - torkskåpet hemma sjunger på sista versen och ett nytt behöver inhandlas.
Smärtgränsen går väl vid ~7500 sisådär.
Frågan är VAD som ska väljer eller undvikas?
Känner att det är en värld jag har föga inblick i...
Någon som har bättre koll än jag?
Jag hör vad du säger!Spontant och av egen erfarenhet så skulle jag satsa på torktumlare (kanske redan finns) och en avfuktare till tvättstugan. Värmepumpstumlare om möjligt.
I mitt fall blev det mer energieffektivt och utrymmeseffektivt så.
Synd. Särskilt med tanke på att de flesta skåp skickar dyra kWh rätt ut i atmosfären inte minst.Jag hör vad du säger!
Men i detta specifika fall så har regeringsmakten sagt att det kassa torkskåpet ska ersättas med ett nytt torkskåp.
Snell som jag är () så gör jag som jag är tillsagd (och slipper ha en helt onödig diskussion)
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |