Det låter helt klart som att den laddar som den ska, men det kan ju fortfarande vara så att slamfickorna i batteriet är fulla med skit och kortsluter plattorna.
Polska lastbilschaufförer brukar banka batterierna med gummiklubba för att få skiten att sjunka ihop i slamfickorna i botten.
Då behöver dom bara kabla igång bilarna en gång på 10 istället för varannan gång...
På den gamla onda tiden så delade dom batterierna, lyfte ur plattorna, silade syran, tvättade ur slammet och monterade ihop batterierna igen