Frågor man vågar ställa

Hur blir jag av med nackspärr illa kvickt, kan ju bara köra i rondeller just nu :mad:
Stretcha och värm upp nacken. Det kommer nog tillbaka när du kallnar igen, men du kanske kan köra rakt ett litet tag i alla fall. :)

Finns det någon form av lägsta rekommenderade temperatur (luft eller väg) för hojdäck?

Vill förlänga säsongen så långt det går, men är osäker på vad som kan tänkas vara lämpligt för mina Rosso Corsa?

:va

Kvinna misstänks ha flugit med mers

En kvinna som utvecklat mers, ett dödligt virus, kan ha smittat andra på ett plan till Wien i förra veckan, rapporterar Världshälsoorganisationen (WHO).

2 oktober 2014 kl 18:41, uppdaterad: 2 oktober 2014 kl 18:46
Kvinnan ska ha flugit från Doha i Qatar den 22 september. De två nära kontakter till den 29-åriga saudiskan som först misstänktes ha smittats kan dock andas ut - de är inte drabbade, säger österrikiska hälsomyndigheter.

Mers upptäcktes först i Saudiarabien för två år sedan. Sjukdomen, som kan komma från kameler och dromedarer, liknar lunginflammation men har en dödlighet på uppåt 40 procent. Årets hajj pågår just nu och hälsomyndigheter oroas över smittorisken för de miljontals pilgrimerna.

- Uppföljningsarbete med passagerarna på flighten pågår, uppger WHO.

Att en person i usa har ebola vet alla, varför vet man så lite om detta?

Finns det någon form av lägsta rekommenderade temperatur (luft eller väg) för hojdäck?

Vill förlänga säsongen så långt det går, men är osäker på vad som kan tänkas vara lämpligt för mina Rosso Corsa?

:va
Märks när de börjar släppa att det börjar bli lite för kallt för däcken.. :hoppa

Jag hittade den i fickan när jag vaknade efter en helvetisk fyllefest.
Den är gjord i plast så det är inget fancy. Nån som vet vad det är för något?

2334zr.jpg

Vågar man ställa av hojen för vintern nu?

Man vill ju inte missa chansen att få in några fler "Fuck-You" repor på bulten lixom :crash

Varför är det så svårt att hitta något av Teddybears tidigare alster på nätet?
Visserligen finns "Magic Finger" och "Kanzi" som ljudspår utan video på YouTube, men på Spotify finns inget alls före Rock 'n' Roll Highschool.

Antar att det är för att Åhlundarna vill ha det så, men jag har alltid fått för mig att det är svårt att förhindra att saker läcker ut oavsett vad upphovsmakaren vill.

Om man svarar på en Blocketannons där säljaren säger sig heta Kalle, Krister, Samsung eller iPhone, och sedan får svar av Memeth, Ismail, Kurdur, eller Ahmed, varför vågar man inte tala om vad man heter om allt nu ska va så jävla pk och bakgrundsneutralt?

Om man svarar på en Blocketannons där säljaren säger sig heta Kalle, Krister, Samsung eller iPhone, och sedan får svar av Memeth, Ismail, Kurdur, eller Ahmed, varför vågar man inte tala om vad man heter om allt nu ska va så jävla pk och bakgrundsneutralt?

Därför att personen ifråga påbörjade samarbetet/affären med att vara oärlig.

:rolleyes:

Därför att många dömmer ut folk med utländska namn innan de ens fått chansen. Guilty until proven inocent.

Tyvärr inte, många gör det inte men jag vet minst lika många som gör det.
Så kan det vara, själv bryr jag mig inte ett dyft om vad personen heter, men om jag svarar en "Börje" och får svar av en "Abdullah" så anser jag precis som Skäggot att man inte kan förvänta sig en ärlig kommunikation.
Ärlighet eller the highway!

Så kan det vara, själv bryr jag mig inte ett dyft om vad personen heter, men om jag svarar en "Börje" och får svar av en "Abdullah" så anser jag precis som Skäggot att man inte kan förvänta sig en ärlig kommunikation.
Ärlighet eller the highway!

Har en tjejkompis som faktiskt helt bytt till svenskt namn pga sättet hon blev behandlad på både i telefon och öga mot öga. Hon bryter inte ens så det var definitivt namnet de hakade upp sig på.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra