Frågor man vågar ställa

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Som Starstriker redan konstaterat.....
TheFly1.jpg

:hej

/e
 

Challe

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2012
Ort
Lidköping
Hoj
Inte just nu...
När en kvinna säger att hon söker en man som är "klar" eller "lekt färdigt", vad är det lite mer exakt som dom syftar på? Jag förstår ju ungefär vad som menas med det, men tänker på vilka aspekter som gör att man räknas in den kategorin. (Har inte blivit dissad, men såg några som sa det på tv och grunna på vad som menades lite mer exakt med det:) )
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
När en kvinna säger att hon söker en man som är "klar" eller "lekt färdigt", vad är det lite mer exakt som dom syftar på? Jag förstår ju ungefär vad som menas med det, men tänker på vilka aspekter som gör att man räknas in den kategorin. (Har inte blivit dissad, men såg några som sa det på tv och grunna på vad som menades lite mer exakt med det:) )
Spring om du inte vill leva ditt liv från tv soffan :brinnerup
tolkar jag det som iaf.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
När en kvinna säger att hon söker en man som är "klar" eller "lekt färdigt", vad är det lite mer exakt som dom syftar på? Jag förstår ju ungefär vad som menas med det, men tänker på vilka aspekter som gör att man räknas in den kategorin. (Har inte blivit dissad, men såg några som sa det på tv och grunna på vad som menades lite mer exakt med det:) )

Att de vägrar infinna sig med att det finns konkurrens. När du "läst och godkänt" eller "hört och godkänt" detta så får du inte ångra eller yttra klagomål på att det bara blev två knull, totalt, sen villa, vovve, volvo. Livet fullt upp med jobb, jobb och lite till jobb för att ha råd med allt, sen snabbt hem för att hand om barnen och ständiga nya byggprojekt. Din hela semester t.ex. består av att vara hemma och jobba med att montera ner gamla fönster och installera nya fönster, hela villan runt, för frugan, som sedan länge glömt bort allt vad välvårdad heter, tyckte det behövdes, no questions asked.

Ni kommer båda två självklart vara väl medvetna om att det finns andra kvinnor där ute som är mer intressanta, roligare, snyggare och mer i ditt intresse än den gula blend-rökande säcken potatis på 30 kg plus som anser att sitta framför Diggelo en fredagskväll med en (stor) påse lösgodis (ungarnas, men de är för små för att fatta att godiset försvinner) är den ultimata formen utav fredagsmys, dessutom finns inte ork eller energi till att göra något mer fysiskt än så - MEN ni ska båda låtsas om (läs: ljuga för er själva) att så är ICKE fallet.

Och fan ta dig om du ens tittar åt ett annat håll än din potatissä.... fru! :mad:

P.S Grattis till den sålda hojen, efter någon månad började t.o.m. du själv "inse" att de pengarna gjorde sig mycket bättre som nya tapeter i ungarnas rum samt nya handdukar, de blåa funkar ju inte till hösten, ett nytt set med bruna var väl behövda!... :7peta







Något i den stilen lutar det åt :hihi
 
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Herrigud, jag som trodde det bara hade nått med otrohet att göra.
Visar väl hur lite jag vet. :näsblod

Än viktigare så bara tanken på hur stor andel av kvinnor som begär detta av en man, även tjejjer i 20-års åldern, gör ju mig mörkrädd & deprimerad isf. :gråta
 
Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
När en kvinna säger att hon söker en man som är "klar" eller "lekt färdigt", vad är det lite mer exakt som dom syftar på? Jag förstår ju ungefär vad som menas med det, men tänker på vilka aspekter som gör att man räknas in den kategorin. (Har inte blivit dissad, men såg några som sa det på tv och grunna på vad som menades lite mer exakt med det:) )

Vad hon syftar på är ointressant, men du bör vända dig om och aldrig se tillbaka...
 

Challe

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2012
Ort
Lidköping
Hoj
Inte just nu...
Något i den stilen lutar det åt :hihi

Tackar för alla svar och Werzion ditt svar va väldigt kul skrivet:) Vore intressant om någon kvinna ville göra ett försök dock, alltid intressant med en kvinnas syn på det hela. Ett mynt har ju alltid 2 sidor eller hur är det dom säger?:)
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tackar för alla svar och Werzion ditt svar va väldigt kul skrivet:) Vore intressant om någon kvinna ville göra ett försök dock, alltid intressant med en kvinnas syn på det hela. Ett mynt har ju alltid 2 sidor eller hur är det dom säger?:)

Jag tror bara att hon är trött på att bli lurad till att tro att killen vill ha ett förhållande och sen använder han henne som ett frimärke istället. :D
 

Challe

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2012
Ort
Lidköping
Hoj
Inte just nu...
Jag tror bara att hon är trött på att bli lurad till att tro att killen vill ha ett förhållande och sen använder han henne som ett frimärke istället. :D
Tack för ditt svar Pippit. Med risk för att va kass, men kan du förklara hur du menade med frimärkes biten. Jag fatta inte den riktigt:rodnar:confused:

Edit: Jag klickade upp sidan för några timmar sen och var ifrån datorn ett tag innan jag svarade på inlägget och såg att du redan svarat en annan. Så förstår typ hur du menade nu:)
 
Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Att de vägrar infinna sig med att det finns konkurrens. När du "läst och godkänt" eller "hört och godkänt" detta så får du inte ångra eller yttra klagomål på att det bara blev två knull, totalt, sen villa, vovve, volvo. Livet fullt upp med jobb, jobb och lite till jobb för att ha råd med allt, sen snabbt hem för att hand om barnen och ständiga nya byggprojekt. Din hela semester t.ex. består av att vara hemma och jobba med att montera ner gamla fönster och installera nya fönster, hela villan runt, för frugan, som sedan länge glömt bort allt vad välvårdad heter, tyckte det behövdes, no questions asked.

Ni kommer båda två självklart vara väl medvetna om att det finns andra kvinnor där ute som är mer intressanta, roligare, snyggare och mer i ditt intresse än den gula blend-rökande säcken potatis på 30 kg plus som anser att sitta framför Diggelo en fredagskväll med en (stor) påse lösgodis (ungarnas, men de är för små för att fatta att godiset försvinner) är den ultimata formen utav fredagsmys, dessutom finns inte ork eller energi till att göra något mer fysiskt än så - MEN ni ska båda låtsas om (läs: ljuga för er själva) att så är ICKE fallet.

Och fan ta dig om du ens tittar åt ett annat håll än din potatissä.... fru! :mad:

P.S Grattis till den sålda hojen, efter någon månad började t.o.m. du själv "inse" att de pengarna gjorde sig mycket bättre som nya tapeter i ungarnas rum samt nya handdukar, de blåa funkar ju inte till hösten, ett nytt set med bruna var väl behövda!... :7peta







Något i den stilen lutar det åt :hihi

Ditt svar är det enda rätta i frågan.

Rakryggat och klart , klara icke diplomatiska svar brukar oftast kräva akut inköp av enkel flygbiljett nånstans.

Vart skall du dra:confused:
 

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Väsby
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Är förbryllad..

Har en takdusch från FMM modell 9000E II i mitt nya badrum.
Gogglat som en dåre, vridit brutit och bänt på allt men kan fan inte hitta hur man skiftar från tak till slangdusch. :3freak
 

Davidof

Sporthojsnörd
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Ådalen
Hoj
Ktm 790 adventure
Lite att göra på jobbet... Ska man bara inte vrida på omkopplaren. Dvs vrida på klumpen där duschslangen sitter fast. Slangutloppet åt sidan = takdusch eller tvärtom.
 

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Väsby
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Händer inget.. Kanske felmonterat då?
Höger, vänster eller rakt fram spelar ingen roll bara takdusch. :huvet
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top