Frågor man vågar ställa

Jag har fått för mig att iPhone används av välutbildade fina människor som liksom hör ihop, och Android-telefoner används av studenter, ensamstående mammor och pensionärer, stämmer det?

Och jag som varken är välutbildad, student, morsa eller pensionär får vara utan telefon. :(

Jag har fått för mig att iPhone används av välutbildade fina människor som liksom hör ihop, och Android-telefoner används av studenter, ensamstående mammor och pensionärer, stämmer det?
Windows-lurar då? Kanonbra hårdvara (Nokia), men ett skräp till operativsystem.

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk

Två båtar från Marinen(?) drog fram genom Årstaviken i lägsta tänkbara hastighet.
Vad gjorde de som föranledde det långsamma tempot?
Lokaliserar nån rysk ubåt som tagit sej förbi slussarna?

20161018_124224.jpg

Två båtar från Marinen(?) drog fram genom Årstaviken i lägsta tänkbara hastighet.
Vad gjorde de som föranledde det långsamma tempot?
Lokaliserar nån rysk ubåt som tagit sej förbi slussarna?

View attachment 433857
Eco-cruising? Med tanke på den kassa ekonomin inom Försvarsmakten.

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk

Jag undrar varför uttrycket "got balls" menar att man är tålig eller modig när ett par pungkulor i själva verket inte står ut med speciellt mycket stryk.
Samtidigt kallas veka personer för "pussy" när alla vet hur mycket pounding en verklig fitta klarar.

Hur har det blivit så?

Jag undrar varför uttrycket "got balls" menar att man är tålig eller modig när ett par pungkulor i själva verket inte står ut med speciellt mycket stryk.
Samtidigt kallas veka personer för "pussy" när alla vet hur mycket pounding en verklig fitta klarar.

Hur har det blivit så?

Testosteronproduktion. :tummenupp

Det finns tydligen fonograminspelningar med den siste kastratsångaren. Jag har läst referat av folk som hört dessa i vart fall.

Ja det är inte längre bort än wiki men jag har i.a.f. för mig att man fick lyssna på han eller så under normal konversation i grundskolan, sång är alltid lite svårare att relatera till för oss tondöva ;)

Har ni tänkt på att folk som lägger upp mek-tips på YouTube alltid stånkar och stönar så ini helVet när dom mekar?
Det verkar som att alla motorintresserade människor har dålig kondis överlag, har dom det?

Har ni tänkt på att folk som lägger upp mek-tips på YouTube alltid stånkar och stönar så ini helVet när dom mekar?
Det verkar som att alla motorintresserade människor har dålig kondis överlag, har dom det?

Kanske bara är sexuellt upphetsade när de får pilla på en mutter? :va

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...