Frågor man vågar ställa

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Var är GuW?
Jag saknar honom lite...
Senaste inlägget (innan dess var den 8:e feb):

 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Tänkte på ditt "svar" till sportis som visades som en fyrkant i min browser! ;)
View attachment 496957
Aha, ja det är väl en fråga för moderatorn om något att ta tag i:
Varför synkar inte forumets emojis i mobil web version med Androids emojis?

Det kunde också vara en alternativ intäkt, att ta pinnen och sälja den till Alphabet för en triljard dollar.

Remember where you heard it first.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Han lackade ur på mig, skrev något i affekt, var något som hade hänt i verkliga livet tror jag också att framkom mitt i bannorna.

Radiotystnad inföll också i samband med att det visat sig att merparten av alla hans inlägg i Rysslandstråden varit relativt meningslösa då han har trott på den officiella versionen i alla ryska frågor och när det nu visade sig att Putin inte är ett darrande nervvrak i en bunker som när som helst besegrats så blev det väl mycket på tallriken kan jag tro.

Han kommer tillbaka, ge honom lite tid.

Jag lackade ur på dig för att du (grundlöst och grandiost) trodde att du hade något som helst med mitt försvinnande att göra.

Återigen, jag "försvann" långt innan det du påstår är orsaken till mitt försvinnande, och du kan fortsätta att dra långt åt helvete.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag lackade ur på dig för att du (grundlöst och grandiost) trodde att du hade något som helst med mitt försvinnande att göra.

Återigen, jag "försvann" långt innan det du påstår är orsaken till mitt försvinnande, och du kan fortsätta att dra långt åt helvete.


Nej jag trodde att ditt försvinnande hade att göra med att tusentals av dina inlägg var helt pajas och att du till sist fattade det. Det tror jag fortfarande.

Men sura klart du, du är välkommen åter till vuxenbordet när helst du önskar.

Ha det fint! ♥️
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Ska montera tillbaka luckan till krypgrunden, sätter handen i backen och det bränner till rejält, typ geting med exponent. Syns inget men nu har jag inga tjennslor i den delen av handen?
Vad är/var det, va?
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Huggorm?

(Elkabel?)
Inte blivit biten av huggorm men tycker det borde vara betydligt värre.
Förlängningskabeln var inte ansluten.

Kan gadden från en torr geting jag borstat bort strax innan göra detta? Visst är jag en olycksfågel men detta är ju inte rimligt.
Ska lägga på sommardäcken. Kanske går över då? (Eller skaffar jag fler blessyrer pga känselbortfall och allmän klantighet.)

Edit;
Ni kan släppa oron, gick över.
 
Last edited:

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Inte blivit biten av huggorm men tycker det borde vara betydligt värre.
Förlängningskabeln var inte ansluten.

Kan gadden från en torr geting jag borstat bort strax innan göra detta? Visst är jag en olycksfågel men detta är ju inte rimligt.
Ska lägga på sommardäcken. Kanske går över då? (Eller skaffar jag fler blessyrer pga känselbortfall och allmän klantighet.)

Edit;
Ni kan släppa oron, gick över.
Jag blev stungen av en geting i somras, för första gången på många år och det var betydligt värre än jag mindes det. Hela handleden svullnade upp och det tog över en vecka innan det lade sig. Kliade som fan gjorde det också, började i stort set direkt när den initiala smärtan lagt sig. Gissar på någon form av allergisk reaktion.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Jag blev stungen av en geting i somras, för första gången på många år och det var betydligt värre än jag mindes det. Hela handleden svullnade upp och det tog över en vecka innan det lade sig. Kliade som fan gjorde det också, började i stort set direkt när den initiala smärtan lagt sig. Gissar på någon form av allergisk reaktion.
Inte kul om man reagerar kraftigt på stick. Ett getingstick brukar gå över på 10 min för mig, de 3-4 senaste iaf. Om det nu var en geting tog detta längre tid, uppåt ett par timmar med viss svullnad, kan jag konstatera. Jag gissar på nån stekel och skäms lite för mitt gnäll.
Kanske jordgeting, sett små hål i marken men inget riktigt bo. Såg inget sånt nu.

Det är väl vår, helt enkelt.
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Inte kul om man reagerar kraftigt på stick. Ett getingstick brukar gå över på 10 min för mig, de 3-4 senaste iaf. Om det nu var en geting tog detta längre tid, uppåt ett par timmar med viss svullnad, kan jag konstatera. Jag gissar på nån stekel och skäms lite för mitt gnäll.
Kanske jordgeting, sett små hål i marken men inget riktigt bo. Såg inget sånt nu.

Det är väl vår, helt enkelt.
Det var iofs en jordgeting som högg mig sist, om nu det gör någon skillnad. Jag har fått för mig att de är samma insekter oavsett var de väljer att bygga bo.
Hur som helst har det alltid gått över snabbt tidigare även för mig.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top