Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skiljer cr250r versionen från cr250?Någon som sitter på en verkstadsmanual honda cr 250 1984?
Ofta är ju mycket samma även på en nyare årsmodell, dom kanske bara har en ny framgaffel på modellen som heter RSkiljer cr250r versionen från cr250?
![]()
HONDA CR250R OWNER'S MANUAL & COMPETITION HANDBOOK Pdf Download
View and Download Honda CR250R owner's manual & competition handbook online. 2007 Honda CR250R Owner's manual & competition handbook. CR250R motorcycle pdf manual download. Also for: 2007 cr250r, Cr250r 2007.www.manualslib.com
Troligen inte. Väsentlig skillnad i hållfasthet mellan Loctite och stål.Skulle det kunna funka med någon form av Loctite istället för att svetsa?
Jag ser inte den delen som gängorna sitter i. Det är inne mellan ramrören. Har funderat på att svetsa fästet i chassiet, men då går det väl sönder nån annanstans när bladet fastnar i en sten eller ett träd.Troligen inte. Väsentlig skillnad i hållfasthet mellan Loctite och stål.
Finns det plats att gå upp en dimension på gängorna, t.ex. M10 till M12?
Nackdelen med JB-weld är att det är epoxybaserat så det blir mjukare av värme. Dess brottgräns är 5,020 PSI medans stål har ca 60,000 PSI.Du kan prova JB-weld håller Detta att bygga mototer i så finns väll en chProblemetans att det håller där med.
Det är sånt man har brytpinnar till.Jag ser inte den delen som gängorna sitter i. Det är inne mellan ramrören. Har funderat på att svetsa fästet i chassiet, men då går det väl sönder nån annanstans när bladet fastnar i en sten eller ett träd.
Biltemas snöslunga?Det är sånt man har brytpinnar till.
Eller länkar och fjädrar.
Min snöslunga har brytpinnar, nu är jag uppe i 9-12 skruvar för att slippa byta så fort en isbit åker in.
Mitt snöblad till åkklipparen her ett länkage och fjädrar som håller bladet nere. Kommer det mer än 0,8mm pudersnö viker bladet undan, fan att MIG,en är trasig, men jag har nya feta fjädrar till årets säsong.
Jo, det där är en gammal lösning, jag har sett folk använda på jeepar.Tycker Hyndas plog till deras ATVer är smart.
Fästes i dragkroken med en längre fyrkantsprofil och kulhandske. Flyttar lasten väldigt effektivt.View attachment 467332
Nej en Toro från 90-talet. Tror tidigare användare har köpt dåliga pinnar.Biltemas snöslunga?
Jag bytte i snitt 2 brytpinnar per gång jag använde den.
Jag funderade på att byta till skruvar, men körde sönder en vinkelväxel redan med orginal brytpinnarna, så jag vågade inte eperimentera.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |