Frågor kring xenonljus.

Givetvis har det ingen betydelse om just denna installationen funkar och är bra när man kommer till besiktningen, deras jobb är inte att bedöma speciallösningar dom skall bara kolla så att fordonet följer regelverket.
En MC utan ljusnivåreglering blir ju betydligt värre än en lastad bil om man åker med passagerare, att jag sen inte har nån passagerarsadel och TYGA piporna sitter ivägen för bakre fotpinnar har ju ingen som helst betydelse, eller hur..
Däcktrycket kan ju vara lågt bak..
 
Jag har precis beställt ett "mixed bulb kit" med en H1 o en H3 lampa, 4300k och slim ballasts till Aprilian av VVME.
Det finns inte på deras hemsida så man får maila Amy på typ special orders, dom e lite trögfattade men hon borde begripa nu om man förklarar tydligt då jag precis jagat upp henne i brygga.

Sen får man väl göra ledningsnätet så att man enkelt kan sätta i orig. lamporna vid besiktning.

TJOHOO!!
Fick hem grejorna idag, med en H1 och en H3 lampa precis som jag beställde.
Vet inte om dom funkar men dom ser kungliga ut!
Paketet fastnade i tullen så staten luggade mig på 138kr, totalen blev 640kr
 

Bifogat

  • DSC00596.jpg
    DSC00596.jpg
    238.8 KB · Visningar: 57
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top