Fråga om R6

jag har hittat 3 st på blocket på 5 min.

1 röd = 43'
2 blå, 45' resp 46'

det ser iaf inte lovande ut när man själv skall byta hoj :död
priserna e tamefan i botten nu.......

min e en importerad -99:a med 1900 mil & har haft en dikes syning av mig i år...

undrar vad min e värd då ? :(

myspinnen skrev:
jag tycker väl...
dream on om bakdäckets fortsatta livslängd om man inte kör jätteförsiktigt.
dags för olja och filter.
dags för bromsvätska.
gått långt. (storservicen 4000 mil blir väl nästa sommar... dyyr)
smaksak, men inte nå snygg.

priset var väl rätt bra. men jag skulle leta vidare.
En liten följdfråga.. Håller med att däcken ser bra sletna ut... men hur kommer det sig om de nu bara gått 150 mil? Tokmjuka eller vad???

wonderwizard skrev:
jag har hittat 3 st på blocket på 5 min.

1 röd = 43'
2 blå, 45' resp 46'

det ser iaf inte lovande ut när man själv skall byta hoj :död
priserna e tamefan i botten nu.......

min e en importerad -99:a med 1900 mil & har haft en dikes syning av mig i år...

Hehe.. det e inte lätt... :)
Ska det bli en r6a så ska det bli en blå. Ingen mening med att köpa en hoj man inte tycker e fin...! :rolleyes:

crash test doll skrev:
En liten följdfråga.. Håller med att däcken ser bra sletna ut... men hur kommer det sig om de nu bara gått 150 mil? Tokmjuka eller vad???

nja jag ser inget mönster alls.. men tror inte någonsin att man får ett däck att hålla 550 mil på en r6a. jag körde slut på 2 däck över en sommar.. visserligen ett battlax012 som tydligen ska vara kortlivat.. men ändå. jag körde ca 600 mil r6a i somras

crash test doll skrev:
Hehe.. det e inte lätt... :)
Ska det bli en r6a så ska det bli en blå. Ingen mening med att köpa en hoj man inte tycker e fin...! :rolleyes:

hehe, jag var EXAKT som dig, ville ha en blå, men hittade den jag har nu för ett så pass bra pris att jag inte kunde låta bli.

och nu skulle jag inte vilja ha en blå för allt smör i småland.

myspinnen skrev:
nja jag ser inget mönster alls.. men tror inte någonsin att man får ett däck att hålla 550 mil på en r6a. jag körde slut på 2 däck över en sommar.. visserligen ett battlax012 som tydligen ska vara kortlivat.. men ändå. jag körde ca 600 mil r6a i somras
Suck... jag vill ha en hoj NU! (den ska va snabb, snygg och jättebillig!!! :yoparty :D

myspinnen skrev:

nja, jag har kört runt 500 mil på samma däck + att jag deltog i lussetåget i söndags i malmö.

wonderwizard skrev:
hehe, jag var EXAKT som dig, ville ha en blå, men hittade den jag har nu för ett så pass bra pris att jag inte kunde låta bli.

och nu skulle jag inte vilja ha en blå för allt smör i småland.
:lol :lol :lol

wonderwizard skrev:
nja, jag har kört runt 500 mil på samma däck + att jag deltog i lussetåget i söndags i malmö.

inte dåligt.. vad för däck är det? jag körde ett battlax och ett pilot sport...

Har haft funderingar på att vänta till våren med köp. Det finns ju både för och nackdelar...

min, före & efter dikeskörningen. men fixad igen :D

Bifogat

• R6_2.jpg
    R6_2.jpg
    89.3 KB · Visningar: 65
  • 01.jpg
    01.jpg
    116.6 KB · Visningar: 86
myspinnen skrev:
jag tycker väl...
dream on om bakdäckets fortsatta livslängd om man inte kör jätteförsiktigt.
priset var väl rätt bra. men jag skulle leta vidare.

Det är iallafall vad jag kört med dom däcken den här sommaren, sen vet jag inte hur du kör?
Får du inte ut 400:a mil ur de däcken så ja... då borde man hålla sej på en bana tycker jag då :tummenupp

Eller kanske läsa "The Pace" :3freak

Last edited:
wonderwizard skrev:

Fyra öl och ett paket cigg? Gick 20 papp back på min gixxer som jag hade ett år... :huvet inklusive en omkullåkning men ändå... buhu. jaja det viktiga är att banken gillar dig.

Last edited:
crash test doll skrev:
Suck... jag vill ha en hoj NU! (den ska va snabb, snygg och jättebillig!!! :yoparty :D
Köper du en R6a med insprutning dvs. 03 eller nyare ,så får du en betydligt roligare hoj :yoparty
Nu råkar det också vara så att min pärla ( R6 03a )är till salu. :tummenupp

RoggeR6 skrev:
Köper du en R6a med insprutning dvs. 03 eller nyare ,så får du en betydligt roligare hoj :yoparty
Nu råkar det också vara så att min pärla ( R6 03a )är till salu. :tummenupp
hehe... Trevligt, men tyvärr är jag 21 å har bor ensam sen 6 år tebax. Det har jag inte blivit rik på.... Men kommer jag på andra tankar så lovar jag at höra av mig! :)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8