håkan skrev:Det är iallafall vad jag kört med dom däcken den här sommaren, sen vet jag inte hur du kör?
Får du inte ut 400:a mil ur de däcken så ja... då borde man hålla sej på en bana tycker jag då
Eller kanske läsa "The Pace"![]()
Hej Håkan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
håkan skrev:Det är iallafall vad jag kört med dom däcken den här sommaren, sen vet jag inte hur du kör?
Får du inte ut 400:a mil ur de däcken så ja... då borde man hålla sej på en bana tycker jag då
Eller kanske läsa "The Pace"![]()
wonderwizard skrev:hehe... jag hittade den på blocket innan du postade länken, och JO han finns här på sporthoj..
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=11357#
men som sagt, det finns MÅNGA R6r med mindre miltal & med orginalkåpor på i samma prisklass
Japp, köpte den i fredags men ser att annonsen ligger kvarwonderwizard skrev:e din på blocket nu då ? för jag hittade både där...
håkan skrev:Dessutom räkna med att få byta 2:ans växel om det inte redan är gjort, som slutar funka mellan 2-3000 mil på många R1/R6r ... fast det har jag ju redan gjort
![]()
wonderwizard skrev:är det inte lite beroende på hur man kör med hojen ? för jag har inte märkt minsta lilla strul med 2:an. sedan var det väl inte så dyrt att fixa heller?
däremot hittar jag ett friläge mellan 5-6 växeln lite då och då... men det e tydligen ännu vanligare.
håkan skrev:Dyrt o dyrt, runt 5000:- med alla nya packningar, nya drev osv. Så det beror ju på vad man tycker är dyrt
och friläge sådär, är inte det den lilla söta fjädern?
//håkan
wonderwizard skrev:tänker inte du på R1:ans strul med lådan ? där är det väl en fjäder för typ 30:- som sätter "käppar" i hjulet![]()
1999 YZF-R6 (modell 2000 i stort sett samma)crash test doll skrev:Går i köptankar på en R6a -99 Nu e min fråga, vad skiljer -99 från-00?
troligtvis har han väl lagt den o fått nya kåpor.. inte fan är det någon förlaga iallafall..xXx40 skrev:SISU: Nu fattar jag inte, den nedre annonsen har ju -00:ans bakdel men ser ut som -99:an fram där deltaboxmärket ska sittaHar han bytt kåpor eller var det nån förlaga till -00?
Såhär ser min ut
SISU skrev:[SIZE=1Köpte mig en -00 för 50.. värt vartenda jävla öre..
Men ärligt talat ser den här satans sliten ut.. [url]http://www.blocket.se/view/3928899.htm?fk=0[/url] men det finns alltid utrymme att pruta..
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|