SXC är offroadmodellen.I princip lika som SMC förutom hjul och fjädring.
Ok, i see. Har fortf inte fått svar på frågan : Blir man av med kortet om man skulle köra 660 och polisen kom på det ? med mellankort och 24kw alltså?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SXC är offroadmodellen.I princip lika som SMC förutom hjul och fjädring.
Antagligen, det är som att köra hoj utan kort dvs olovlig körning.2831711Ok, i see. Har fortf inte fått svar på frågan : Blir man av med kortet om man skulle köra 660 och polisen kom på det ? med mellankort och 24kw alltså?
Ok, i see. Har fortf inte fått svar på frågan : Blir man av med kortet om man skulle köra 660 och polisen kom på det ? med mellankort och 24kw alltså?
Har en LC4 640 -02 Motard som jag har reggat till 25kw som jag tänkt sälja nu under våren.
mm, precis. 640 är ute ur leken iaf 660 och 625 kvar, skulle vilja testa båda. Men hur mkt sämre går 625 då ? ingen som har testat båda?
Mupp mode ON
Jo 625 är alltså så jävla dålig, så jäkla dåligt pulver alltså. Gå ju knappt att slanga med som 660 som dryper av Hk! El-start vem fan behöver det, den väger ju bly tillsammans med batteriet. Så 625 går fett bort, bara att prata med Krille666 & Andersj för ja kunde inte ens haka på med min 625 som är superslö!
Mupp mode OFF
Tanke på hur många trådar där 660 vs 625 diskuteras så borde du kunna hitta nåt svar!
Mupp mode ON
Jo 625 är alltså så jävla dålig, så jäkla dåligt pulver alltså. Gå ju knappt att slanga med som 660 som dryper av Hk! El-start vem fan behöver det, den väger ju bly tillsammans med batteriet. Så 625 går fett bort, bara att prata med Krille666 & Andersj för ja kunde inte ens haka på med min 625 som är superslö!
Mupp mode OFF
Tanke på hur många trådar där 660 vs 625 diskuteras så borde du kunna hitta nåt svar!
Lite mer racing är det ju också förstås när jag tänker lite mer på det
Sissy mode på:
Du glömde att det är "manligt" att kickaLite mer racing är det ju också förstås när jag tänker lite mer på det
![]()
Och av:
He he hur många som har 525EXC kickar??? El-start är till för att användas!!![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |