Fråga ang. motardköp

Sant där, fast jag kommer inte köra helförsäkring. blir halv, och om jag skulle krocka någon annan bil eller så får jag skriva farsans namn han har också båge. De flesta är förstående på den punkten.

Men skillnaden på 660 och 625. Har någon erfarenheter ?

Vaddå farsans namn?????????:va

Sant där, fast jag kommer inte köra helförsäkring. blir halv, och om jag skulle krocka någon annan bil eller så får jag skriva farsans namn han har också båge. De flesta är förstående på den punkten.

Men skillnaden på 660 och 625. Har någon erfarenheter ?

Men du... tänk lite... det kan ju bli så att du typ bryter benet.
Ska du säga att det var din far då med? :rolleyes:

Jag hade en 625a med mellankort, krockade o de vart inga problem med försäkring lr körkort.
Dock är det nog ingen hit o köra upp på den om dom börjar räkna.

Tror de blev 0.16xxkw/kg

Ok, vad ska mna välja då? 625 eller 660. Drar 660 625an som fan ?
eller hur ligger det till, vilken är roligast. hur mkt skiljer sig försäkringsväg etc

Ok, vad ska mna välja då? 625 eller 660. Drar 660 625an som fan ?
eller hur ligger det till, vilken är roligast. hur mkt skiljer sig försäkringsväg etc

Orkar du kicka 660, annars 625.
660 är lite kvickare men ingen monsterskillnad.

625a går bättre än 640 ja.
Skiljer mer mellan 640 o 625 än från 625 till 660.

Ok, någon som har konkreta fakta ?
Lite info typ orginalhästar på båda ?
Det verkar vara så att det blir 640 eller 625an beroende på vilken som är snabbast, de har samma serviceintervaller ? blir förmodligen 2004.

Ok, någon som har konkreta fakta ?
Lite info typ orginalhästar på båda ?
Det verkar vara så att det blir 640 eller 625an beroende på vilken som är snabbast, de har samma serviceintervaller ? blir förmodligen 2004.

Vill inte lägga mig i diskutionen då den bara kommer blossa upp. Men om du bestämmer dig för att köpa 640 så har jag en till salu:tummenupp

Vill inte lägga mig i diskutionen då den bara kommer blossa upp. Men om du bestämmer dig för att köpa 640 så har jag en till salu:tummenupp

Enligt ditt renummer:

Effekt kW: 40

Om det stämmer så kan jag inte köra den ens...är det bara 660 och 625 som är 24kw reggade ?

Enligt ditt renummer:

Om det stämmer så kan jag inte köra den ens...är det bara 660 och 625 som är 24kw reggade ?
Har en LC4 640 -02 Motard som jag har reggat till 25kw som jag tänkt sälja nu under våren.

Enligt ditt renummer:

Kan och kan..... inte många poliser som vet ser skilnad på olika motarder så man har ju otur om dem tar en för de. men visst de stämmer. alla 640 är reggade som "tunga". såg inte att du sökte en mellanklasshoj:pannkyss

:huvet krångligt det där 05+ har jag aldrig råd med, får bli 04 isåfall.
Chansar på att snuten inte vet. Men tungreggad är för blodigt, och försäkringen kostar mer. Då är det 625 och 660 det ligger på isåfall. Om det blir KTM alltså....
Men ryker kortet om man åker fast på det ? Kör med 24kw 04 med mellankort?
Vore kul att veta

:huvet krångligt det där 05+ har jag aldrig råd med, får bli 04 isåfall.
Chansar på att snuten inte vet. Men tungreggad är för blodigt, och försäkringen kostar mer. Då är det 625 och 660 det ligger på isåfall. Om det blir KTM alltså....
Men ryker kortet om man åker fast på det ? Kör med 24kw 04 med mellankort?
Vore kul att veta
Vad är det för tjänstevikt på en 625 SMC -04 då?På min SXC är det 24kw/150kg vilket ger precis 0,16 om jag räknat rätt.

Ktm 660 -04 verkar ha effekt 24kw och tjänstevikt på 130kg vilket ger olagliga 0,18461 dvs 0,185.

Hittar inte regnummer på 625an..kan skilja på smc och sxc. vad är skillnaderna på dem ?`smc och sxc, förklara lite mer för mig kan typ inget om ktm

SXC är offroadmodellen.I princip lika som SMC förutom hjul och fjädring.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT