Fråga ang. motardköp

2831711 Ok, i see. Har fortf inte fått svar på frågan : Blir man av med kortet om man skulle köra 660 och polisen kom på det ? med mellankort och 24kw alltså?
Antagligen, det är som att köra hoj utan kort dvs olovlig körning.

inte så sugen på det...Ingen annan som har ktm 625 då ? som kan ge mig tjänstevikten i papprena, inte nyare än 2004 då

Ok, i see. Har fortf inte fått svar på frågan : Blir man av med kortet om man skulle köra 660 och polisen kom på det ? med mellankort och 24kw alltså?

Nu är det inte över 0.18 det handlar om utan ganska exakt 0.17, och om dom mot all förmodan kommer på detta, så tror jag inte du bli av med kortet, är så pass lite, du kan påpeka att kw stämmer och allt det där, tror dom flesta poliser är människor längst inne dom med...!

mm, precis. 640 är ute ur leken iaf 660 och 625 kvar, skulle vilja testa båda. Men hur mkt sämre går 625 då ? ingen som har testat båda?

mm, precis. 640 är ute ur leken iaf 660 och 625 kvar, skulle vilja testa båda. Men hur mkt sämre går 625 då ? ingen som har testat båda?

Mupp mode ON

Jo 625 är alltså så jävla dålig, så jäkla dåligt pulver alltså. Gå ju knappt att slanga med som 660 som dryper av Hk! El-start vem fan behöver det, den väger ju bly tillsammans med batteriet. Så 625 går fett bort, bara att prata med Krille666 & Andersj för ja kunde inte ens haka på med min 625 som är superslö!

Mupp mode OFF

Tanke på hur många trådar där 660 vs 625 diskuteras så borde du kunna hitta nåt svar!

Last edited:
Mupp mode ON

Jo 625 är alltså så jävla dålig, så jäkla dåligt pulver alltså. Gå ju knappt att slanga med som 660 som dryper av Hk! El-start vem fan behöver det, den väger ju bly tillsammans med batteriet. Så 625 går fett bort, bara att prata med Krille666 & Andersj för ja kunde inte ens haka på med min 625 som är superslö!

Mupp mode OFF

Tanke på hur många trådar där 660 vs 625 diskuteras så borde du kunna hitta nåt svar!

Haha, tack :)
ska göra det.
det roligare är att folk säger så där :=)

Mupp mode ON

Mupp mode OFF

Sissy mode på:

Du glömde att det är "manligt" att kicka :slicka Lite mer racing är det ju också förstås när jag tänker lite mer på det :sissy

Och av:

Sissy mode på:

Du glömde att det är "manligt" att kicka :slicka Lite mer racing är det ju också förstås när jag tänker lite mer på det :sissy

Och av:

He he hur många som har 525EXC kickar??? El-start är till för att användas!! :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey