Fräna grejer på mc

Status
Ej öppen för fler svar.
men ta det lungt, för du kan få saker på köpet om du raggar på fel tjejer..!!
OBS: kolla noga på bilden, det är något som döljer sig.!

Bifogat

• 172-canyoufindthekid.jpg
    172-canyoufindthekid.jpg
    35.3 KB · Visningar: 438
Last edited:
porec skrev:
men ta det lungt, för du kan få saker på köpet om du raggar på fel tjejer..!!
OBS: kolla noga mellan killen och tjejen.!

haha så grym!

The_Plumber skrev:
Vafan menar du me det? Är det något fel på min? Den har ju t.o.m. limpa för fan!

Skogaholmslimpa är gott!
Om du ska känna på tuttar får du nog bromsa hårt, damer i yngre tonåren brukar inte ha så stora. Skulle du nog känna och dom är mjuka kan det vara bomull eller dasspapper i BH.n. Observera.

The_Plumber skrev:
Vafan menar du me det? Är det något fel på min? Den har ju t.o.m. limpa för fan!

jaja ännu en bike.se snubbe......

kan du inet fråga Gubbrejsern och resten där på bike.se dom brukar ju ha kunniga svar på allt :D :D

:corn

och vill du komma in under byxorna på dem så måste du wwwiiiiillaaa med tjejen på..
kolla på instruktören på bilden jag bifogar..!

Bifogat

• 389-toofast.jpg
    389-toofast.jpg
    23.9 KB · Visningar: 441
Bikerbitch skrev:
Skogaholmslimpa är gott!
Om du ska känna på tuttar får du nog bromsa hårt, damer i yngre tonåren brukar inte ha så stora. Skulle du nog känna och dom är mjuka kan det vara bomull eller dasspapper i BH.n. Observera.

Nja det finns ju dem som har lite större.

Bikerbitch skrev:
Skogaholmslimpa är gott!

Japp, börja med en nogrann okularbesiktning innan du kör med handpåläggning.

Du som fortfarande är ung borde börja skola dig hos professor Tom Leykis och hans 101. Killen vet vad han snackar om och du minimerar risken för att hamna i kvinnofällan.

Här är en länk och du kan lyssna över nätet på hans show.
http://www.blowmeuptom.com Om inte så pröva 100.7 KQBZ-FM (Seattle) eller 105.3 FreeFM (Dallas).

Jag lyssnar på honom lite då och då och jag kan bara hålla med honom om vad han säger. Lycka till!!

skulle man inte få skriva ett roligt inlägg bara för att man bara är 16 :fatta!
Ta och gå och lägg er å sov å kom tillbaka när ni är på lite bättre humör för fan :huvet
klart att grabben ska ragga brudar med hojen, det är väl därför man skaffar båge :D

sen fattar jag iofs inte varföra han har gått ner från 82kg till 79....riktiga män väger över 90

Last edited:
The_Plumber skrev:
Jag och en kompis har suttit och snackat om vilka reäna grejer man kan göra på mc då mest med tjej på.

Vi kom fram till att man ska accelerera fort som satan i början så att tjejen klamrar sig fast hårt.

Eller att bromsa in hårt så att man får känna hur stora :tuttar tjejen har utan att få en örfil.

Sen snacka min kompis om att om man har hög hoj (som jag) så kan man ju få ta på tjejens ben för att hjälpa henne upp. Men jag fattade inte riktigt hur han menade så om någon har en idé?

Så har ni några mer fräna tips att dela med er?
Sätt superlånga fransar på handtagen så de kittlar henne på benen...:rolleyes:

Farbrordane skrev:
skulle man inte få skriva ett roligt inlägg bara för att man bara är 16 :fatta!
Ta och gå och lägg er å sov å kom tillbaka när ni är på lite bättre humör för fan :huvet
klart att grabben ska ragga brudar med hojen, det är väl därför man skaffar båge :D

sen fattar jag iofs inte varföra han har gått ner från 82kg till 79....riktiga män väger över 90
ajajaj,, 90 kg har en bit kvar på mina 57 kg då :gnissla

Rift skrev:
ajajaj,, 90 kg har en bit kvar på mina 57 kg då :gnissla
ja men du har ju 9 år kvar innan du är lika gammal som mig så det är bara att sätta igång att dricka ordentligt med öl å hänga på gymet 5 dar i veckan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!