Fräna grejer på mc

Status
Ej öppen för fler svar.
Bikerbitch skrev:
från licenskursen?

Javisst....

Äh vi tar det vid tillfälle.
Det löser sig!

Finns det någon bra luftpump på Claes i sjön?

UrbanTiger skrev:
Ta på pattarna och slicka örat funkar inte på sånna upblåsbara. Inte heller att stoppa i dom pengaar.

Aha....

Ska prina ut dina råd till helgen...
Ska på lokal och där blir det dans.

Har införskaffat Portello som förfriskning och munspray...

Hur fel kan det då gå?

The_Plumber skrev:
Så har ni några mer fräna tips att dela med er?

Här är några som tjänat mig väl
1. Viss koll på personlig hygien är bra.
2. Var inte över-stylad. Dokusåpa skådisar får egentligen aldrig ligga.
3. Glöm alla ragg repliker dina :kocko polare kommer på. Tala med tjejerna istället.
4. Prata inte för mkt om dig själv. Fråga vad hon kör för hoj el motsv.
5. Är hon ful? Bli kompis med henne - hon kan ha snygga kompisar. :tuttar

Slutligen: Kladda inte :fatta! Stirra inte på brösten :fatta! Skippa svartsjukan och gå vidare :fatta!

:tuttar :tuttar Plenty fish in the sea :rock :rock

Kajan skrev:
3. Glöm alla ragg repliker dina :kocko polare kommer på. Tala med tjejerna istället.

Slutligen: Kladda inte :fatta! Stirra inte på brösten :fatta! Skippa svartsjukan och gå vidare :fatta!

Statistiskt bevisat at fula tjejer har snygga kompisar, Viss försiktighet bör dock vidtas om du ska ragga på henne istället, missförstånd kan leda till farligheter

Kajan skrev:

Man måste bo LÅÅNGT från Sthlm, för att tro att dokusopa deltagare inte får ligga.

Chronic skrev:
Man måste bo LÅÅNGT från Sthlm, för att tro att dokusopa deltagare inte får ligga.

Ok, Jag glömde att det finns kvinnliga dokusåpa deltagare oxå, sen finns det ju alltid kategorin tjejer som behöver utförlig instruktion för att klara av det tekniska i att öppna gylfen. Fast för dem behövs inga av mina tidigare tips. Det är mkt enklare:

Muta in dig på någon hyfsat hipp klubb.
Beställ ett bord fullt af dyra flaskor.
Ge dem komplimanger om deras plasttuttar
antyd att sportbil och diamant-presenter kan finnas i nära framtid
Därefter följ instr. på kondom förpackningen.

Kom ihåg: mycket pengar kan ersätta både utseende och självförtroende.

Kajan skrev:
Ok, Jag glömde att det finns kvinnliga dokusåpa deltagare oxå, sen finns det ju alltid kategorin tjejer som behöver utförlig instruktion för att klara av det tekniska i att öppna gylfen. Fast för dem behövs inga av mina tidigare tips. Det är mkt enklare:

Muta in dig på någon hyfsat hipp klubb.
Beställ ett bord fullt af dyra flaskor.
Ge dem komplimanger om deras plasttuttar
antyd att sportbil och diamant-presenter kan finnas i nära framtid
Därefter följ instr. på kondom förpackningen.

Kom ihåg: mycket pengar kan ersätta både utseende och självförtroende.

Jag menade manliga. Tjejer får alltid ligga oavsett defekter, men det vet du säkert :hihi

Chronic skrev:
Jag menade manliga. Tjejer får alltid ligga oavsett defekter, men det vet du säkert :hihi

Jo jag menade också manliga. Men eftersom det sällan är hjärnreserven som är med i TV (eller i politiken, men jag ryser vid tanken att de är med i gen-poolen) så får de ofta motsv puckade brudar. Inte för att det är nått fel på puckade brudar, ganska avslappnande, ungefär som att läsa Kalle Anka, men det är inget jag anstränger mig för.

Egentligen var tipset menat att peka på att killar som lägger ner för mkt tid på att styla sig ofta ser ganska töntiga ut. att matcha slingorna i håret med slitningen på jeansen ÄR INTE COOLT. :huvet Fast visst finns det tjejer som tänder på sånt med.

Skit samma! Bäst är att anpassa sig efter den målgrupp man är ute efter. Sen är det bara att våga. Vad är det värsta som kan hända? Man blir dissad :brinnerup

Som sagt tidigare: plenty :tuttar överallt.
:hihi

RED: Fan vad jag börjar låta seriös! Kajans charmör skola. Nä, Skärpning! Jag vill ha :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Farbrordane skrev:
skulle man inte få skriva ett roligt inlägg bara för att man bara är 16 :fatta!
Ta och gå och lägg er å sov å kom tillbaka när ni är på lite bättre humör för fan :huvet
klart att grabben ska ragga brudar med hojen, det är väl därför man skaffar båge :D

sen fattar jag iofs inte varföra han har gått ner från 82kg till 79....riktiga män väger över 90

TACK! säger jag bara!

Om ni tycker att jag är omogen tycker jag att ni är omogna som skriver moppefucko!

Tack killar för svaren.:tummenupp Har lite att tänka på vid nästa dejt...

The_Plumber skrev:
Gött att nån här är seriös! Men vad är chikanen?

Klart jag vill ha mer tips. Skriv på bara för fan :hihi

Kommer ursprungligen från en Mexikansk lek, Chika, chickenrace, banana, samt Get in there....Ett samman satt ord av dessa.

Två rivaler tävlar om en Chika, tjej. Kör mot varandra, när den som sist väjer för den andra vinner. Då bildas spår, som numera efterliknas och byggs som chickaner, hinder på raksträckor på tävlingsbanor.

Bananen"" är slang för åderpålen, å den som vann fick nyttja den på ett sätt som passade honom och chika..... :tummenupp

UrbanTiger skrev:
Lykca till och glöm inte diggetalkameran så du kan föreviga ditt kap :tuttar

Sen vill vi se bilderna, vetty :banana

Skulle du inte få nått ragg så kläm in paketet mellan benen, knip ihop o fota så ser det ut som du alla fall fick en hårig tjej: :hihi :hihi

Chii skrev:
Statistiskt bevisat at fula tjejer har snygga kompisar, Viss försiktighet bör dock vidtas om du ska ragga på henne istället, missförstånd kan leda till farligheter

Tjejens kompis har vikt ut sig i Morre:slicka , betyder det att min tjej är ful....

Mr Helmut skrev:
Tjejens kompis har vikt ut sig i Morre:slicka , betyder det att min tjej är ful....

Oppsidaisy !

Själv litar jag inte på statistik. Däremot på gener. Du har väl kolla om din tjejs mamma & Farmor är snygga och välbevarade? :hihi

Jag har försökt med något som T-rex (Tror jag?) tipsade om. "Brudar gillar badasses. Ge kärringen fingret och börna iväg på bakhjulet."
Det är väl mitt bästa och egentligen enda tips. PhEtT mEd BrEwDaR

Kajan skrev:
Oppsidaisy !

Själv litar jag inte på statistik. Däremot på gener. Du har väl kolla om din tjejs mamma & Farmor är snygga och välbevarade? :hihi

intressant:)

Jo men ärligt tror jag det funkar fint, visst jag har inte kunnat bevaka så mångas uppväxt så pga min egen ålder men jag tror så med.

Min tjejs mamma stor och fet, pappan är liten och tränad:) hur ska detta sluta:D

Mr Helmut skrev:
intressant:)

Jo men ärligt tror jag det funkar fint, visst jag har inte kunnat bevaka så mångas uppväxt så pga min egen ålder men jag tror så med.

Min tjejs mamma stor och fet, pappan är liten och tränad:) hur ska detta sluta:D

AJ, AJ det är 50-50 chans där. Bäst att fixa lite stalltips o kolla igenom det gamla släkt albumet. :lol

Fast själv tycker jag det är trevligt med stora damer :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...