Fräna grejer på mc

Status
Ej öppen för fler svar.
tassen skrev:
Kommer ursprungligen från en Mexikansk lek, Chika, chickenrace, banana, samt Get in there....Ett samman satt ord av dessa.

Två rivaler tävlar om en Chika, tjej. Kör mot varandra, när den som sist väjer för den andra vinner. Då bildas spår, som numera efterliknas och byggs som chickaner, hinder på raksträckor på tävlingsbanor.

Bananen"" är slang för åderpålen, å den som vann fick nyttja den på ett sätt som passade honom och chika..... :tummenupp

Jaha ok. Tack för svaret!

UrbanTiger skrev:
Lykca till och glöm inte diggetalkameran så du kan föreviga ditt kap :tuttar

Sen vill vi se bilderna, vetty :banana

Ok ska försöka...men det är ju ett tag kvar till våren :(

The_Plumber skrev:
Jag och en kompis har suttit och snackat om vilka reäna grejer man kan göra på mc då mest med tjej på.

Så har ni några mer fräna tips att dela med er?

Spänn av killen! Ni behöver inte göra er till sådär. Tjejerna vill ju åka med, eller hur? Tala bara om reglerna innan:

No fuck, no ride! :arsele

Kapten Blåskägg skrev:
Morre :va
Är det nån hundtidning eller???
Hon kanske gillar doggy style....vad vet jag?

jo men jag får nog höra med henne om det, ska jag be henne höra av sig till "Kapten Blåskägg" om hon gör det eller?

UrbanTiger skrev:
Så det är den sista vandringen som gäller för dig åxå.

Jepp! Nu gäller det att hinna med så må...mycket som möjligt innan det är kört... ;)

Varför ska du ha en tjej bak överhuvudtaget ? det blir ju bara jobbit att köra!! säg att du ringer sen och avsluta med en lavett! det gillar dom ( ibland ).

livet är skit sen dör men slösa inte bort tid på att göra sig till ingen ide det skiter sig ändå bara,, själv fick jag den roliga äran ikväll att berätta för en polare hur bra han passade med en tjej,, samma tjej som jag är intresserad av,, tycker dock detta är ganska starkt då jag vet att tjej gillar honom och inte mig... :död :(

kommit fram till att jag ska hålla mig till motorer och aldrig mer kära ner mig i något,, bara idiotiskt och onödigt :pangihuve

Batmanklubben

Aja...
Här kommer en för er daredevils som jag fick höra av en god vän:

När ni har tagit er förbi stadiet på bönpallen, och har intagit steg två, skall man för att få ett värdigt medlemskap i batmanklubben göra batmantecknet (Hålla fingrarna och händerna upp-och-ner-vända som glasögon för ens egna ögon, sähär: http://www.astrojax.com/images/world/users/uploads/12937xs.jpg) under tiden man kör bakifrån.
Denna pose skall hållas i inte mindre än 10 sekunder.
Skulle du bli upptäckt är du diskvalificerad!

Den som fångar det på video, skall jag skjälv uppbringa en fond för!

PS. det är inte jag på bilden!

The_Plumber skrev:
Vi kom fram till att man ska accelerera fort som satan i början så att tjejen klamrar sig fast hårt.

Så har ni några mer fräna tips att dela med er?

Kör inte du 125a? :S?

Totte skrev:
Aja...
Här kommer en för er daredevils som jag fick höra av en god vän:

När ni har tagit er förbi stadiet på bönpallen, och har intagit steg två, skall man för att få ett värdigt medlemskap i batmanklubben göra batmantecknet (Hålla fingrarna och händerna upp-och-ner-vända som glasögon för ens egna ögon, sähär: http://www.astrojax.com/images/world/users/uploads/12937xs.jpg) under tiden man kör bakifrån.
Denna pose skall hållas i inte mindre än 10 sekunder.
Skulle du bli upptäckt är du diskvalificerad!

Den som fångar det på video, skall jag skjälv uppbringa en fond för!

PS. det är inte jag på bilden!

Det där ska nog gå att fixa :hihi

Eas skrev:
Jag har en idé:
Försvinn ditt moppefucko!! :fatta!

HAha även om hela tråden är fucked up behöver du ju knappast klaga på hans hojval ? 125 är fan lika mkt mc ( även om det är 2takt ) som 600, du har ju till och med möjligheten att köpa ngt riktigt stort, det har inte vi, så lägg ner såna kommentarer tack. :fatta!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!