Fotobevis på en riktig j*vla galning!!!

Det som chockerar om och om igen är ju att Mattias faktiskt verkligen har ett jobb.

Hur kunde det hända..

Och han kan ha mig som referens...

...var nämligen på väg från rondellen k-rauta i sollentuna mot centrum. Åkte efter fars BMW 1200 GT och trodde farsan skulle svänga höger (under motorvägen och komma fram i akalla) så jag blinka ju förstås. Men när far åker rakt fram slutar jag blinka och kör rakt fram. Då kommer galningen och kör om. (IOFS inte så konstigt då jag blinka, men men). Måste varit han, hade ungefär samma hjälm som mig.
Han klipper farsan med och möter snuten i rondellen senare. Där det för övrigt kommer 2 stycken på en sån där ATV och han bakom har ingen hjälm vilket leder till att när det får syn på snuten så slänger sig han bakom i typ liggande sidovagnspassagrerarpositon så inte snuten ska se han.
Alla klarar sig, galningen, ATVgrabbarna och jag som körde rakt fram trots blinkning.

Jag gled på min pegaso för övrigt

wibbe79 skrev:
...var nämligen på väg från rondellen k-rauta i sollentuna mot centrum. Åkte efter fars BMW 1200 GT och trodde farsan skulle svänga höger (under motorvägen och komma fram i akalla) så jag blinka ju förstås. Men när far åker rakt fram slutar jag blinka och kör rakt fram. Då kommer galningen och kör om. (IOFS inte så konstigt då jag blinka, men men). Måste varit han, hade ungefär samma hjälm som mig.
Han klipper farsan med och möter snuten i rondellen senare. Där det för övrigt kommer 2 stycken på en sån där ATV och han bakom har ingen hjälm vilket leder till att när det får syn på snuten så slänger sig han bakom i typ liggande sidovagnspassagrerarpositon så inte snuten ska se han.
Alla klarar sig, galningen, ATVgrabbarna och jag som körde rakt fram trots blinkning.

Jag gled på min pegaso för övrigt

Nä, det måste ha varit en annan tjock kille med MTM-jacka. För övrigt blev ATV-fuckona djupt oroade över att jag (näjje, den andra killen med MTM-jacka!!!) eventuellt kanske kunde vara en polis.

Ryktet säger att killen i MTM-jackan hade brådis.

Enfingersgrepp på bromsen :confused: Man ska bromsa med hela handen, har du inte lärt dig någonting! :fatta! Och byt genast ut det där Pilot Road-däcket, det är förenat med livsfara; NOLL GREPP!!! :fatta!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT