Fotobevis på en riktig j*vla galning!!!

o ni har en praktikant som brand skydds ansvarig? dubbel idioti ..när jag var prao fick jag inte ens det betungande ansvaret att brygga rast kaffet

En gång såg jag Mattias på slingerbulten, han körde på osten och var som en galning, när man tänker efter är han inte lite lik ghostrider...?

Blue Queen skrev:
Varför har du hjälm på dig ??? Är du feg eller???

Näe. Han är säkerhetsmedveten samt känd för sitt säkra och lugna körsätt i trafiken samt ett föredöme för intillvarande trafikanter.

Med tanke på hur mycket ni två mobbar varandra här på sh.com så kan man ju undra hur ni håller på på jobbet. Eller där kanske ni är :pannkyss :krama

Pejo skrev:
Näe. Han är säkerhetsmedveten samt känd för sitt säkra och lugna körsätt i trafiken samt ett föredöme för intillvarande trafikanter.

Här passar förortsuttrycket "WORD" in. Jag är mycket säkerhetsmedveten och definitivt ett föredöme för alla andra.

RoLLER skrev:
Det hela slutar inte där ni tror. :7peta

Snubben kör INOMHUS oxå. :yoparty

Man får slänga sig åt sidan när han kommer i hastigheter uppemot 200 kilometer i timmen på lagret. :gnissla :6surkart :wiggle :cpparty :kryckor :galen :skrämd :slicka :näsblod

(övriga medarbetare har klagat hos mig ang det)

Skulle npg vara bättre med filmbevis RoLLER :7peta

När jag blir stor ska jag bli sådär tuffig...ska önska mig en sån apcool hoj av tomten.Nu ska jag bli riktigt snäll resten av året.

Pappa har sagt att vara tuff innebär oxå att man e snäll, min pappa e världens bästa!

non-stop skrev:
När jag blir stor ska jag bli sådär tuffig...ska önska mig en sån apcool hoj av tomten.Nu ska jag bli riktigt snäll resten av året.

Pappa har sagt att vara tuff innebär oxå att man e snäll, min pappa e världens bästa!

Äääh! Du är ju minst lika cool!
Din hoj är iofs rätt kass, men din klädsel är bra frän! :tummenupp

http://www.sporthoj.com/forum/image.php?u=8012&type=profile

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...