Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför slog han bara ett par stycken med batongen,jag tycker dom kunde fått smaka allihopa.
Laganda licksom
Återigen, Swedish Bike Meet fick pynta kostnaden för oombedd polisbevakning, där hände tydligen inte ett skit som krävde polisinsats dessutom, när ska fotbollsklubbarna börja betala för polisinsatserna i samband med matcherna?
Troligtvis aldrig eftersom det verkar vara så att fotboll är någon slags helig ko för beslutsfattarna. Klubbarna hade troligtvis kursat om dom skulle batala bevakningen själv, men det hade inte gjort mig nåt.
Det förvånar mig alltid lika mycket hur man kan vara så där kåt på att få slåss men ändå inte lär sig hur man ska sparka och slå. Men det är väl samtidigt tur att dom inte kan slåss.
Föreningslivet är något som anses ha en viktig funktion i svenska samhället. Räcker att lyssna på betydelsen av fotbollslagens namn. AIK = Allmänna Idrottsklubben, HIF = Helsingborgs Idrotts Förening, MFF = Malmö Fotbollsförening, IFK Göteborg = Idrottsföreningen Kamraterna. Det är inget man tar
Mordförsök från polisens sida. Inte direkt en svårhanterad situation, helt absurt att gå in på det sättet.
Mordförsök från polisens sida. Inte direkt en svårhanterad situation, helt absurt att gå in på det sättet.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |