Fotbolls-VM 2010

Han visar ju inte särskilt mycket insikt när han inkluderar David Villa bland namnen av besvikelser efter Spaniens match igår kväll. Messi har fan inte heller varit dålig. Man undrar hur krönikörens förväntningar egentligen ser ut.

För övrigt vann jag 1750 kr på Spanien igår. Hade lagt 5000 på 1/1. Hela vinsten + 3250 kr är nu investerad i att Tyskland och Serbien vinner sina matcher. Den relativt säkra kombinationen kommer att ge mig ca 15 lax :)

VM?

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

För övrigt vann jag 1750 kr på Spanien igår. Hade lagt 5000 på 1/1. Hela vinsten + 3250 kr är nu investerad i att Tyskland och Serbien vinner sina matcher. Den relativt säkra kombinationen kommer att ge mig ca 15 lax
:6surkart

Imponerande spel av tyskarna, snabbt och effektivt! Men vad fan är det frågan om, Englands 2-2 ska man ju inte kunna missa!! Målkameror nästa?

Imponerande spel av tyskarna, snabbt och effektivt! Men vad fan är det frågan om, Englands 2-2 ska man ju inte kunna missa!! Målkameror nästa?
Jag ser verkligen fram emot Tyskland-Argentina. Den moraliska finalen?

37003_404453120683_531820683_4934105_4283057_n.jpg

Som vanligt åkte England ut. Är det någon utanför svensk sportjournalistik och inte bor på den där kobben som verkligen tror de är bra?

England - Landslagens bajen.

Last edited:
Som vanligt åkte England ut. Är det någon utanför svensk sportjournalistik och inte bor på den där kobben som verkligen tror de är bra?

England - Landslagens bajen.

Ja, jag har aldrig förstått uppståndelsen runt englands landslag. Varför ens ge dom den uppmärksamheten?!

Brasilien - ett lag med gnällande och filmande fjollor, fifan.

Satt och lyssnade när man pratade med Stefan Johannesson om målkamera eller inte.
Enligt honom fanns det inget intresse alls från FIFA att börja med det.

Vad är det som gör att man är så omöjlig på den punkten?
Ett ryckigare spel?
Upplever inte den lilla stunden det tar i hockey som störande direkt.

Satt och lyssnade när man pratade med Stefan Johannesson om målkamera eller inte.
Enligt honom fanns det inget intresse alls från FIFA att börja med det.

Vad är det som gör att man är så omöjlig på den punkten?
Ett ryckigare spel?
Upplever inte den lilla stunden det tar i hockey som störande direkt.
Om den mänskliga faktorn ändå skall elimineras är det lika bra att slopa det traditionella domarsystemet helt. Sätt in kameror i alla vinklar och vrår, placera två datornördar i ett kontrollrum med tillgång till en högtalare. Klart!

Felaktiga domslut hör till idrotten, konstigt nog. Låt fotbollen vara fotboll.

Om den mänskliga faktorn ändå skall elimineras är det lika bra att slopa det traditionella domarsystemet helt. Sätt in kameror i alla vinklar och vrår, placera två datornördar i ett kontrollrum med tillgång till en högtalare. Klart!

Felaktiga domslut hör till idrotten, konstigt nog. Låt fotbollen vara fotboll.

Måste ju vara någon på planen som pekar vilka punkter och platser som gäller vid frispark, inkast etc... Och någon med makt som snabbt är på plats när det blir gruff..

Jag tycker absolut att domarn ska ha tillgång till kamerasekvenser vid mål och straffsituationer...

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back