Har ägt en st220 -03 bättre bil får du leta efter bra garantier angående lacksläpp,vi fick alla 4 dörrarna omlackade inklusive ett par parkeringsskador utan kostnad,enda dryga med ford är Kindvalls som i princip tror att dom kan göra som dom vill med serviceprylarna,
vi hade ett litet problem med startmotorn (dvs.den lät som om den inte slog ifrån ibland)
Fick som svar av dom att vi byter bara enheter dvs. en ny startmotor ca.7 papp + jobb.
Min spontana reaktion,men ni har väl en verkstad och reparerar bilar, svar av kärringen i luren:Vi byter enheter.
Ok.Tack för mej vi hörs troligtvis aldrig mer,nästa gång kontaktar jag en riktig verkstad som kan laga bilar och inte byta enheter.
Va fan är det frågan om,byta enheter låter som någon jävla it-tekniker
på 80 talet med pagefrisyr å tegelstenen i handen med byxbenen prydligt instoppade vita tubsockorna.
Ojdå blev vist lite förbannad när jag tänkte på händelsen där men nu är det bra igen.
Summa sumarum Ford st 220 är en rolig bil att köra ingen sportbil men räcker om du ska transportera barnvagn+barn å fru å samtidigt ha lite pulver under huven till ett överkomligt pris.